Dupa trei luni de derulare a unui proiect-pilot de magazin online, Carrefour a lansat oficial site-ul www.carrefour-online.ro, cu circa 10.000 de SKU-uri listate si livrari in Bucuresti si in comunele limitrofe. Obiectivul final al retailerului este de a duce in online intregul hypermarket, adica integrarea in sortimentatia magazinului virtual a unui numar de peste 50.000 de articole. Cea mai mare problema ar putea fi vanzarea online a produselor congelate, care necesita conditii speciale de transport. In prezent, pe site pot fi comandate atat produse care nu necesita depozitare la temperatura controlata, cat si alimente refrigerate, se afirmă în Magazin Progresiv. ”Pentru magazinul online am selectat produsele din Top vanzari in hypermarketurile Carrefour si cateva exceptii. Scopul nostru final este sa avem toate produsele din hypermarket listate pe site; speram ca la inceputul lui 2014 sa realizam acest lucru”, a declarat Radu Butufei, Director E-Commerce la Carrefour Romania. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)