256
Astăzi, preocuparea principală a brandurilor este să rămână umane, solidare în era tehnologiei, iar Grupul de firme Safir dovedește încă o dată că are abilitatea de a se adapta oricăror condiții impuse de consumator.
Într-o politică continuă de oferirea siguranței prin comercializarea produselor din carne de pasăre, Grupul a investit considerabil în proiecte de modernizare a lanțului valoric, în instruirea angajaților și în dezvoltarea portofoliului de produse alecelor 3 branduri ce se află sub aripa sa: carne de pasăre proaspătă de la Deliciosul de Vaslui și Zdravăn Moldovenesc – singurul pui cu creștere lentă,cu certificat Beter Level 1 Star și Fomică?, brandul de preparate și semipreparate doar din carne de pasăre și condimente naturale.
Calitate și siguranță alimentară. Lucru garantat de către Grupul de firme Safir
Procesul de livrare a unor produse corecte, caracteristic Grupului de firme Safir, are la bază un model de business integrat care produce propriul furaj pentru hrana păsărilor din fermele proprii și care se ocupă de creșterea, abatorizarea și distribuția produselor în magazinele proprii și cele partenere.
Grupul de firme Safir a investit substanțial în automatizări și în respectarea condițiilor de biosecuritate.Constant sunt achiziționate și puse în funcțiune utilaje pentru prelucrarea cărnii de pasăre și mașini moderne de ambalat și cântărit. Astfel, tehnologia de fabricație a fost înlocuită și amenajată conform legislației europene în domeniu.
Noile echipamente tehnologice au înlocuit din ce în ce mai mult munca oamenilor. Utilajele performante, de ultimă generaţie, au ca avantaje productivitatea ridicată şi un înalt grad de precizie şi rigurozitate în execuţie. Astfel de la pregătirea produselor și până la ambalare, tot procesul este igienic și limitează contactul uman, iar munca angajaților a fost orientată către creșterea gradului de finețe al operațiunilor și către diversificarea gamei de produse marca Grupului de firme Safir.
Industria cărnii de pasăre se definește prin expresia „real food”. Așteptările consumatorilor în acest sens, sunt reprezentate de produse percepute ca fiind sigure și cu termen extins de valabilitate.
Conștientizarea – primul pas spre responsabilitate
De-a lungul timpului, Grupul de firme Safir a dezvoltat proiecte de susținere a mediului prin reducerea consumului de energie, colectarea selectivă a deșeurilor sau refolosirea deșeurilor din cadrul activității. În acest sens, compania a realizat la începutul acestui an o nouă investiție într-o instalație frigorifică nouă, care înlocuiește freonul cu CO2, un agent frigorific natural folosit mai ales pentru reducerea impactului asupra mediului în aplicațiile industriale și comerciale.
Solidaritate față de consumatori și parteneri
Industria cărnii de pasăre este într-o continuă mișcare, în continuă transformare, pentru că și consumatorul se schimbă: se schimbă generațiile, stilul de viață. Grupul de firme Safir a conștientizat acest lucru datoritălegăturii ce o au în permanență cu ai lor consumatori. Astfel s-a ajuns la concluzia că majoritatea consumatorilor caută răspunsuri la 3 întrebări esențiale în această industrie: ce conține produsul, cum a fost produs, cine l-a produs.
Din dorința de a face lucrurile corect și pentru a oferi garanția calității produselor comercializare, Grupul de firme Safir a dezvoltat pe site-ulpropriuo secțiune de întrebări și răspunsuri despre carnea de pasăre și despre preparatele și semipreparatele din carne de pasăre. Constant acolo se primesc întrebări de la consumatori, iar specialiștii Safir le oferă răspunsuri corecte prin campania de comunicare transparentă cu care ne-a obișnuit. Iar pentru a se asigura că internauții primesc informații corecte și complete, frecvent răspunsurile oferite sunt transformate în articole detaliate.
Mai multe informații despre activitatea din industria cărnii de pasăre a Grupului de firme Safir găsiți la ei pe site: www.safir.ro