213
Magazinul propune noi raioane, o organizare diferita a celor existente cat si un nou layout mai atractiv si mai practic. Modificarea designului magazinului urmareste fluidizarea traficului, accesul facil catre zonele de interes, precum raioanele de produse proapete sau bacanie, cat si largirea spatiului destinat produselor de volum. Fructele si legumele sunt plasate acum la intrarea in spatiul de vanzare, avand alocata o zona vizibil marita. Raionul de servire asistata cuprinde, alaturi de branzeturi, salate si delicatese, o zona dedicata produselor de rotiserie si mancarurilor calde, precum si o vitrina pentru produsele de carmangerie. O premiera pentru magazinele Interex o constituie raionul de pescarie, parte a efortului supermarketului de a asigura intregul necesar de produse proaspete. Insula de brutarie si un elegant Boutique de textile sunt alte noutati cu care magazinul isi intampina clientii incepand cu aceasta primavara. Oferta de pe rafturile Interex este formata din peste 12.000 de sortimente diferite, reprezentand marci consacrate, branduri locale si marci proprii ale Groupement des Mousquetaires. Reteaua numara in prezent 12 magazine situate in Ploiesti, Giurgiu, Targu Jiu, Satu Mare, Ramnicu Valcea, Targoviste, Sibiu, Vaslui, Barlad, Targu Mures, Alexandria si Drobeta Turnu-Severin. Anul trecut, compania a realizat o cifra de afaceri de 65 de milioane de euro.