218
(Comunicat) Compania românească IT Genetics, unul dintre cei mai mari furnizori de soluţii de identificare automată, colectare de date (AIDC) şi puncte de vânzare (POS), organizează, pe 16 noiembrie, ceamai mare campanie de Black Friday dedicatăsegmentului B2B, cu reduceri de până la 60% la toateprodusele din stoc. Campania de Black Friday 2018 se desfășoară pe platforma e-commerce www.itgstore.ro, unde vor fi disponibile atât produse din categoriile cititoare de coduri de coduri de bare, imprimante, puncte de vânzare, terminale mobile, infrastructură IT&C și consumabile, cât și soluții software, adresate companiilor din retail, transporturișilogistică, HoReCa, pharma, producție, sănătate, educație, utilitățiși sector public. La ediția de anul acesta, IT Genetics oferă în exclusivitate vouchere cu până la 30% reducere, care pot fi folosite pe o perioadă de patru luni pentru achiziția oricărui produs, și discount-uri de 50% la servicii ca suport tehnic pentru soluții, abonament suport telefonic și online și training de utilizare a echipamentelor. De asemenea, clienții beneficiază de transport gratuit pentru comenzile făcute prin aplicația mobilă ITGStore.ro pentru Android și iOS. “De șase ani consecutiv organizăm cea mai mare campanie de Black Friday pentru segmentul B2B. În tot acest timp am observat interesul tot mai crescut al companiilor pentru promoții, în special pentru produse ca imprimante de etichete, cititoare de coduri de bare și cântare electronice. De aceea, anul acesta avem în ofertă și vouchere cu discount pentru companiile care vor să facă orice achiziție oricând au nevoie, nu doar în ziua de Black Friday”, declară Liviu Mihai Sima, managing partner IT Genetics. Campania de Black Friday 2018 pentru afaceri începe la ora 07.00, pe 16 noiembrie, pe www.itgstore.ro.Despre IT GeneticsIT Genetics, companie cu capital 100% românesc, este o idee de business începută de Liviu Mihai Simala vârsta de doar 18 ani, după absolvirea liceului, din pasiunea pentru tehnologie şi antreprenoriat, în parteneriat cu Ştefan Axinte. Lansată în 2007, la începutul crizei economice în România, IT Genetics a reuşit să se impună pe piaţă prin dezvoltare organică, inovare şi performanţă, business-ul crescând cu peste 50% în fiecare an. În 2017, IT Genetics a ajuns la o cifră de afaceri de 4,7 milioane de euro în România, companiaavând 50 de angajaţi şi servind clienți caMega Image, eMag, World Class, Kika, E-Boda, Gealan.