138
”De ce suntem in mijlocul scandalurilor in ultimele trei luni? Fiindca suntem competitivi! Avem fabrici noi, cu tehnologie de ultima generatie, iar produsele din exterior nu fac fata concurentei”, a afirmat, astazi, Alex Jurconi, purtatorul de cuvant al Asociatiei Romane a Carnii – ARC, in cadrul unei conferinte organizate la Bucuresti. Acesta a spus ca, din cauza scandalului legat de carnea de cal vanzarile au scazut cu 15% fata de perioada similara a anului trecut. Pe de alta parte, vanzarile la carnea de cal si cea de vita isi revin cu greu. ”Platim pretul ezitarilor noastre. In urma cu cativa ani, asociatia a creat marca de calitate, ridicand astfel nivelul legislatiei din domeniu, iar produsele de import nu au mai facut fata pentru a putea patrunde pe piata romaneasca. De aceea este clar ca in spatele acestor scandaluri se afla interesele straine, a celor care doresc sa intre pe piata din tara noastra”, a adaugat Jurconi, citat de Revista Piata. Reprezentantul ARC a mai spus ca piata carnii de porc din Romania are resurse de a creste cu cateva sute de milioane de euro si de aceea mizele sunt foarte mari. (Mai multe, pe www.revista-piata.ro)