(Comunicat) Ziua de luni, 21 mai 2018, a început pentru Karpaten Premium Angus în ferma Karpaten Meat Group, alături de Asociația My Transylvania, bucătari pasionați și proprietari de restaurante, blogeri inspirați și antreprenori curajoși, presă națională și locală și reprezentanți ai programului Sibiu Capitală Gastronomică 2019. În anul care urmează, Sibiul va fi prima regiune din țară care va deține titlul de “European Region of Gastronomy”. În acest context Karpaten Premium Angus, a dorit să creeze legături între producători și restaurante, între produs și consumatori, între fermă și regiune iar în acest fel, produsele de înaltă calitate să ajungă ambasadori ai regiunii din care provin. Aproximativ 30 de invitați din diverse medii conexe domeniului culinar au participat la evenimentul din Valea Hârtibaciului, locul unde bovinele Angus din ferma producătoare pasc pe pășunile întinse, cu vegetație crudă. Dacă procesul de obținere a cărnii Premium Angus face parte dintr-un lanț ce acoperă toate etapele, de la creșterea și îngrășarea vițeilor, până la prelucrarea și comercializarea cărnii, evenimentul cu circuit închis a fost structurat în aceeași idee circulară. Ziua a debutat cu o prezentare a principalelor caracteristici ale rasei, pe parcursul vizitării fermei de carantină și comercializare a cărnii, din Marpod. De asemenea, teme similare despre rasă și managementul fermei au fost abordate și mai târziu, în programul care a inclus o vizită a celorlalte ferme Karpaten Meat Group, din apropiere. Discuția zilei s-a concentrat însă pe tema creșterii animalelor, din perspectiva modului în care aceasta influențează calitatea cărnii. Invitații au putut afla detalii despre modalitățile de tranșare a carcasei, piese rezultate și posibilități de utilizare a acestora, toate aceste teme având ca principal obiectiv, sublinierea importanței utilizării carcasei complete, în realizarea unui meniu, nu doar a pieselor premium. De asemenea, conștientizarea faptului că Angus înseamnă mai mult decât doar steak-uri. Piesele mai puțin celebre au de asemenea calități superioare iar includerea lor în meniuri poate aduce beneficii multiple atât restaurantelor, cât și consumatorului final. Ca evenimentul să fie complet, spre deliciul bucătarilor și provocarea invitaților, punctul culminant al întâlnirii a fost degustarea unei meniu alternativ, din carne de vită Premium Angus, exact în locul în care aceasta este produsă. Meniul construit de echipa Syndicat Gourmet a adus în discuție preparate creative ce au avut la bază piesele mai puțin utilizate din carcasa întreagă. Piese ca cele din pulpa de vită sau din piept au dat gustul zilei și s-au promovat înspre aceeași popularitate ca iubitele steakuri. La sfârșitul zilei, musafirii au fost invitați să încerce magazinul online www.premiumangus.ro care comercializează piesele de carne dezbătute și degustate pe parcursul zilei iar organizatorii s-au bucurat de aprecierea și încântarea celor prezenți dar și de lansarea unor viitoare parteneriate. Karpaten Meat Group este una din primele ferme de reproducție a bovinelor de rasa Angus, din România, dând startul modelului de business cu bovine de carne din această rasă. Cu o pasiune pentru agricultură și zootehnie, ferma Karpaten Meat deține toate atu-urile de producție a cărnii de vită Premium Angus. Rezultatul este un o carne obținută din bovine cu o genetică de top și crescută în mod natural, calitatea superioară fiind dată de frăgezime, aromă, marmorare și de procesul de maturare.