Technologies

221

Lactate: Noutățile lunii septembrie 2018

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Septembrie s-a bucurat de multe lansări în întreaga lume, în majoritatea categoriilor de produse lactate, inclusiv cele venite din partea unora dintre marii jucători de pe piețele naționale sau internaționale. Vi le prezentăm și de această dată, cu speranța diversificării producției și în România.Chaitanya Chitta, India: Iaurturi de băut în șase variante, pentru copii   Chaitanya Chitta a anunțat lansarea iaurtului de băut Goodness, în șase variante de arome, destinat copiilor. Făcut din lapte și fructe, pentru cele două variante fructate (reale!, anunță compania), iaurtul este disponibil  în două arome Mixed Berry și Mango, dar și cu arome de vanilie, ciocolată, cafea rece și alune. Noile iaurturi au  3,5 grame de proteine ​​la 100 ml. Produsele nu conțin ingrediente artificiale, culori, arome sau conservanți și sunt fabricate într-o combinație de tratament termic și de presiune, menținând prospețimea fără a fi necesară refrigerarea. Vinamilk, Vietnam: Primul iaurt în stil grecesc din peninsulă!   Vinamilk este prima companie de produse lactate vietnameze care lansează produse de iaurt în stil grecesc în Vietnam, după ce, în ultimii ani, acest produs a devenit unul dintre cele mai populare, la nivel global. Iaurtul Vinamilk în stil grecesc are aproximativ 5,4g de proteine, doar 1g de grăsime și 160 mg de calciu natural de lapte la un produs de 100 g. Deși are mai puțină grăsime, cu 50% și dublu proteine, ​​decât iaurtu normal, compania declară că produsul încă păstrează gustul tipic al iaurtului clasic.   Compania a lansat, de asemenea, iaurtul cu orez negru, un desert popular din țară. Orezul negru, cunoscut sub numele de "orez regal de longevitate", are o culoare negru-violet, datorită antioxidanților antocianinei, care reduce riscul bolilor cardiovasculare, diabetului, artritei și a cancerului, cauzate, cel puțin parțial, de activitatea antiinflamatorie. O lingură de tărâțe de orez negru conține la fel de multă antocianină ca o lingură de afine.   Shaken Udder, Marea Britanie: Chococlush și milkshake Ooh La Latte   Shaken Udder, a lansat o nouă gamă Dreamcap, cu aroma ei de Chocolush și noul Milkshake de cafea, Ooh La Latte. Produsele de 330 ml oferă o durată lungă de depozitare, depozitare ambientală (pentru cel mai bun gust servit la răcire), design robust și capac reambalabil. Noul Ooh La Latte a fost dezvoltat ca răspuns la cererea crescândă de produse cu aromă de cafea și se alătură produsului Chocolush Dreamcap, lansat în iulie.   Lewis Road, Noua Zeelandă: Un nou lapte din clasa Gold Top Premium   În Noua Zeelandă, Lewis Road Creamery a lansat un nou lapte de primă clasă: Gold Top, organic, care conține proteina A2 β-cazeină. Noul Gold Top este un lapte neomogenizat, organic, obținut de la văcuțe din rasa  Jersey. Lewis Road Creamery Gold Top Milk este disponibil de la supermarketuri la nivel național. La fel ca și restul laptelui de la Lewis Road, acesta este ambalat într-o sticlă rPET realizată din 100% din plastic reciclat, și care este 100% reciclabil. Arla, Germania: Un nou iaurt cu fructe, Arla Bio Nur   Pe măsură ce cererea consumatorilor pentru produse sănătoase, naturale, crește, Arla Foods a creat un nou iaurt de fructe pentru piața germană. Dorința cooperativei de a crea produse fără ingrediente adăugate sau inutile, Arla Bio Nur este primul produs de acest gen oriunde în lume și constă din iaurt organic (75%) și fructe organice (25%).. Arla Bio Nur nu are zahăr adăugat și conține între 6,8 g și 7,7g zahăr, în funcție de varietatea de fructe exclusiv naturale. La Colombe, Canada: Desert de băut cu lapte, cafea și dovleac   Fiecare doză poate furniza 120 mg de cofeină, proteine ​​(14% DV), calciu (20% DV) și vitamina D (25% DV), și numai 4 g de zahăr. Băutura este făcută cu espresso presat la rece și lapte, combinată cu piure de dovleac și un amestec de condimente naturale. Marca nu folosește ingrediente artificiale. La Colombe Pumpkin Spice Draft Latte este disponibil online, în cafenele și la comercianții cu amănuntul selectați la nivel național.   Boursin, Franța: Brânză cu aromă de Bourbon   Marca franceză de brânzeturi Boursin a lansat o ediție limitată, Maple Bourbon Cheese, pentru a concura cu popularitatea aromelor de dovleac. Boursin declară că noua branza "îmbină arta dulce cu note de bourbon subtil, care merg de minune cu biscuiti dulci, struguri si multe altele".   Halo Top, Canada: Înghețata Pumpkin Pie   Pentru că este sezonul dovlecilor, Halo Top Creamery a lansat înghețata cu lapte Pumpkin Pie Ice Cream, în care consumatorii chiar pot găsi bucăți de dovleac. Produsul se alătură celor 16 produse lactate sau non-lactate oferite deja consumatorilor canadieni. Coca-Cola, USA: Minute Maid Smoothie pentru copii   Minute Smoothie Maid Smoothie, destinat în primul rând copiilor, conține lapte integral, suc natural de mango, pudră de banane și procente ridicate de vitamine B3, B6, E, zinc si calciu, care joaca un rol cheie in metabolismul si construirea rezistentei si rezistentei. Minute Smidie Maid este disponibil în varianta Mango & Banana, în doze de 250 ml.   Danone, America de Nord: Deserturi cu lapte și dovleac   O serie de produse sezoniere de la marcile Danone din America de Nord au fost lansate in septemprie, incluzand International Delight Pumpkin Pie, Lapte & Fit Original de dovleac, Iogurt Oikos cu dovleac și crema de smantana cu dovleac.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2