125
MAGGI a fost desemnat brandul numărul 1 în topul brandurilor de produse alimentare în urma cercetării realizate de Kantar Worldpanel, companie internaţională specializată în cercetarea comportamentului de cumpărare al consumatorilor. Studiul a fost realizat în 32 de ţări din lume pe baza obiceiurilor de consum ale cumpărătorilor de produse FMCG. Inovaţia a reprezentat unul dintre principalele criterii care au stat la baza poziţionării MAGGI pe locul I în top, noile lansări de produse din ultimii ani confirmând acest lucru. Potrivit Kantar, cea mai mare creştere a produselor MAGGI a avut loc pe piaţa din Asia, urmată imediat de tăiţeii instant din India. „MAGGI în topul brandurilor FMCG reprezintă pentru noi o atestare a valorilor noastre, a muncii depuse de echipele din toate ţările unde se regăsesc produsele MAGGI, dar, mai ales, o dovadă de recunoaştere din partea consumatorilor care au înţeles că „gătitul” este mai mult decât atât, este împărtăşirea unor momente culinare speciale cu cei dragi, este pasiune şi este chiar distractiv. Această veste ne-a bucurat foarte mult şi ne-a oferit încredere în dezvoltarea de noi produse atât de necesare în bucătărie,” declară Alina Constantin, Business Manager Culinary MAGGI. Reuşita MAGGI la nivel internaţional se datorează atât strategiei de fidelizare a consumatorilor actuali, cât şi celei de pătrundere pe pieţe noi, în curs de dezvoltare, cu un număr mare de locuitori. Adaptarea la specificul local al fiecărei regiuni (prin inovarea produsului şi a ambalajului în funcţie de valorile şi tradiţiile din zonă, de preferinţele culinare specifice şi stilurile de viaţă diferite) şi menţinerea unui lanţ de distribuţie eficient au contribuit la crearea unui brand puternic şi apreciat de consumatori, conform studiului Kantar. Clasamentul brandurilor FMCG a fost realizat cu ajutorul unui instrument nou de cercetare, Consumer Reach Points, implementat de Kantar Worldpanel. Această nouă modalitate de analiză urmăreşte comportamentul consumatorului luând în considerare numărul de gospodării în care se achiziţionează un anumit brand şi frecvenţa cu care acesta este cumpărat. Despre MAGGI Prezent în peste 60 de ţări din întreaga lume, MAGGI este unul dintre cele mai importante branduri culinare din România şi face parte din portofoliul Nestlé, lider mondial în industria alimentară. În România, marca MAGGI este prezentă prin MAGGI Secretul Gustului, MAGGI Borş, MAGGI Supe, MAGGI Cuburi, MAGGI Ideea Zilei şi MAGGI Fidelicios. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm accesaţi www.maggi.ro.