News

127

Marea britanie: vanzarile din retail scad, consumatorii resimt in continuare presiunile financiare

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Ultimele date cuprinse in studiul Nielsen Homescan Total Till, realizat de compania de cercetare Nielsen, arata ca vanzarile din retail in marea Britanie au fost mici in luna ianuarie, ca urmare a rezervelor financiare diminuate dupa Sarbatori, precum si a cresterii presiunii asupra buzunarelor consumatorilor, scrie kamcity.com citat de modernbuyer.ro. Acest fapt s-a tradus printr-o scadere de 0,2% a vanzarilor din primele patru saptamani din 2011 (pana la 22 ianuarie), fata de perioada similara a anului trecut. Vanzarile din sector au scazut in saptamana incheiata la 1 ianuarie, singura imbunatatire fiind resimtita in a treia saptamana (incheiata la 15 ianuarie), cand consumatorii au inceput sa-si refaca proviziile.

"Consumatorii se bazeaza inca pe stocurile achizitionate de-a lungul sezonului festiv si amana alte cheltuieli dupa ce vin platile aferente lunii ianuarie, dar in acest an rezultatele sunt deosebit de slabe, pe fondul cresterii preturilor la combustibil, la utilitati, precum si al inflatiei din sectorul alimentar. Stim, din studiul nostru studiul referitor la gradul de incredere al consumatorilor, ca oamenii inca resimt cresterea presiunii financiare si vor continua sa caute modalitati de a face economii in ceea ce priveste la cheltuielile de uz casnic. Daca e sa anticipam ce se va intampla in acest an, putem spune ca sectorul de retail alimentar se va simti in continuare obligat sa ofere valoare adaugata clientilor, care vor incepe sa ia in considerare din ce in ce mai mult pretul tuturor articolelor pe care au de gand sa le achizitioneze", a explicat Mike Watkins, senior manager Retailer Services la Nielsen.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2