Potrivit The Meat Site, Shuanghui International și Smithfield Foods au abordat împreună o combinație strategică. Noua întreprindere lider în sectorul mondial al cărnii de porc va avea un acces mai ușor către marea piață chineză care este în continuă creștere. Smithfield Foods, Inc și Shuanghui International Holdings Limited au anunțat ieri, 29 mai 2013, că au incheiat un acord de fuziune definitiv care valorifică Smithfield la aproximativ 7,1 miliarde dolari. Shuanghui International este actionarul majoritar al Henan Shuanghui Investment & Development Co., care este cea mai mare întreprindere de prelucrare a cărnii din China. Potrivit termenilor acordului, care a fost aprobat în unanimitate de către consiliile de administrație ale ambelor companii, Shuanghui va achiziționa toate acțiunile valoroase ale Smithfield pentru 34.00 dolari per actiune in numerar. C. Larry Pope, presedinte si CEO al Smithfield, a declarat: "Aceasta este o tranzacție mare pentru toate părțile interesate în compania Smithfield, precum și pentru fermierii americani și agricultura din SUA. Am clasat Smithfield în calitate de lider mondial, fiind cel mai de încredere procesator și producător de carne de porc integrat vertical din lume și suntem încântați de faptul că Shuanghui recunoaște operațiunile noastre ca fiind cele mai bune, practicile noastre remarcabile în materie de siguranță alimentară și cei 46.000 de angajați dedicați ai companiei. Președintele Shuanghui, Wan lung, a comentat: "Suntem incantati că am ajuns la acest acord cu Smithfield, care reprezintă o oportunitate istorică pentru ambele companii și părțile interesate ale acestora. "Shuanghui este unul dintre liderii din sectorul cărnii de porc din China și un pionier în industria chineză de prelucrare a cărnii, cu peste 30 de ani de istorie. Smithfield este un lider în industria noastră și împreună vom fi în măsură să satisfacem cererea tot mai mare de carne de porc în China, importând din SUA produse din carne de porc de înaltă calitate, precum si satisfacerea cererii pe piața din SUA și pe piața mondială. ” (Elena Radu)