News

176

Marisan investește în dezvoltarea lanțului de magazine

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Grupul de firme format din companiile Maribo Prod Carn şi Filip Prod Carn, producători ai brandului de mezeluri Marisan, va deschide în acest an 10 magazine de mici dimensiuni. Astfel, reţeaua de retail a grupului va ajunge la 135 de unităţi, aceas­ta fiind şi una dintre cele mai extinse divizii de retail ale unui jucător de pe piaţa locală a mezelurilor, după cum afirmă zf.ro. "Am deschis deja două magazine în ultimele două luni. În principiu până la sfârşitul anului ar trebui să fie 135 de magazine, un plus de zece faţă de anul trecut, dar vom mai închide din cele existente şi vom mai deschide altele. Strategia este mult mai prudentă decât în perioada 2008-2010", spune Alexandru Anghel (38 de ani), CEO al Maribo Prod Carn. Grupul Marisan a avut în ultimii ani una dintre cele mai agresive strategii de extindere în retail, o poziţie adoptată şi de alţi producători din industria locală a mezelurilor. Într-o piaţa evaluată la 700-800 mil. euro anual, grupul Marisan a făcut anul trecut afaceri estimate la 35 mil. euro, în creştere cu 10% faţă de 2011. (Mai multe, pe www.zf.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2