Grupul german Metro ia in calcul iesirea de pe mai multe piete internationale precum Bulgaria, Egipt, Japonia si Kazahstan, fondurile obtinute urmand sa fie utilizate pentru a putea ajuta compania pe piata germana, potrivit Planet Retail care citeaza publicatia Lebensmittel Zeitung. Compania spera sa poata accelerea procesul de transformare a business-ului de pe piata-mama. Alte schimbari sunt planificate in zona de top-management si a sortimentatiei non-food, informează Magazin Progresiv. Metro Cash&Carry a anuntat anterior ca va desfiinta postul de Customer Management Director in toate cele 29 de tari in care compania are operatiuni. Compania a mai precizat ca atributiile acestui post vor fi preluate de directorii de tara. Divizia cash&carry este unul din cele mai presante proiecte pentru companie, din cauza scaderii puternice a profitabilitatii. Dupa ce directorul executiv Olaf Koch a preluat conducerea, compania a accelerat procesul de restructurare a diviziei, in scopul de a revitaliza afacerea. Principalul sau obiectiv il reprezinta divizia alimentara. Activitatile non-food vor fi sub controlul sediului central din Dusseldorf, urmand sa fie eficientizate individual, in fiecare tara. Anul trecut, grupul german Metro a vandut si hypermarketurile Real din Romania, Polonia, Ucraina si Rusia catre grupul francez Auchan, pentru 1,1 miliarde de euro. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)