News

165

Metro iese din Bulgaria, Egipt, Kazahstan și Japonia

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Grupul german Metro ia in calcul iesirea de pe mai multe piete internationale precum Bulgaria, Egipt, Japonia si Kazahstan, fondurile obtinute urmand sa fie utilizate pentru a putea ajuta compania pe piata germana, potrivit Planet Retail care citeaza publicatia Lebensmittel Zeitung. Compania spera sa poata accelerea procesul de transformare a business-ului de pe piata-mama. Alte schimbari sunt planificate in zona de top-management si a sortimentatiei non-food, informează Magazin Progresiv. Metro Cash&Carry a anuntat anterior ca va desfiinta postul de Customer Management Director in toate cele 29 de tari in care compania are operatiuni. Compania a mai precizat ca atributiile acestui post vor fi preluate de directorii de tara. Divizia cash&carry este unul din cele mai presante proiecte pentru companie, din cauza scaderii puternice a profitabilitatii. Dupa ce directorul executiv Olaf Koch a preluat conducerea, compania a accelerat procesul de restructurare a diviziei, in scopul de a revitaliza afacerea. Principalul sau obiectiv il reprezinta divizia alimentara. Activitatile non-food vor fi sub controlul sediului central din Dusseldorf, urmand sa fie eficientizate individual, in fiecare tara. Anul trecut, grupul german Metro a vandut si hypermarketurile Real din Romania, Polonia, Ucraina si Rusia catre grupul francez Auchan, pentru 1,1 miliarde de euro. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2