Technologies

321

Napolact BIO te îndeamnă să îți iei picătura de tihnă

autor

MeetMilk.ro

distribuie

După lansarea din 2015 a gamei de lactate Napolact BIO, sub sloganul ”Gustul naturii pure”, iată că începutul de an 2018 găsește compania FrieslandCampina, deținătoarea mărcii, în plină campanie de relansare a gamei sub un nou slogan, ”Ia-ți picătura de tihnă.   În acest sens, doamna Anca Roman, Touchpoints, Digital & Communication Manager FrieslandCampina Romania, a declarat: “Pentru FrieslandCampina brandul Napolact este principalul pariu”.  Aceasta a adăugat:   ”După cum se știe, în 2015, FrislandCampina România a lansat o gamă de produse obținute din lapte ecologic colectat din Ardeal, de la fermieri parteneri certificați, Napolact BIO devenind una dintre mărcile ecologice principale, de pe piața românească.   Apetitul noilor generații pentru produsele BIO, în special al familiilor tinere, preocupate de sănătate și mâncare gustoasă și echilibrată, este în creștere și transformă tiparul clasic al coșului de cumpărături.   Chiar daca principala provocare rămâne materia primă, veștile sunt buneîn acest domeniu: consumul de lactate a evoluat pozitiv în ultimii ani, atât în volum cât și în valoare. Această creștere s-a datorat renunțării parțiale a consumatorilor la achiziția de produse din piața gri”, notează smark.ro.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2