221
(Comunicat) Începând cu această lună, Napolact a dezvoltat o nouă platformă de comunicare, denumită ”Picătura de tihnă”. Punerea în practică s-a efectuat cu ajutorul agenției Propaganda. Campania gravitează în jurul tihnei, principala promisiune pe care Napolact o face pentru perioada următoare. Descriind conceptul, Roxana Panaitescu- Group Creative Director Propaganda. A declarat: ”Uneori nu-ți poți lua ziua aia liberă atunci când ai avea mai mare nevoie de ea. Nu te poți teleporta într-un hamac pe-o insulă sau plonja într-o căpiță, deși poate exact de asta ai nevoie. Dar îți poți face cinci minute pentru tine. Cinci minute care să-ți tihnească cu adevărat, cât îți ia să savurezi ceva care îți dă o stare de bine, fizică și mentală. Asta își dorește și Napolact. Să contribuie la aceste momente de tihnă, ambalate în produse recunoscute și bune”. Comunicarea a fost lansată prin două spoturi TV care vizează cele două game principale Napolact, ”Pur și Simplu” și ”BIO”. La rândul său, domnul Răzvan Orbulescu-Director de Marketing la Napolact, a afirmat: ”Ritmul accelerat în care oamenii trăiesc în ziua de azi ne-a făcut să realizăm că printre lucrurile care ne ajută să ne găsim tihna se numără și hrana bună și autentică. Nu putem pretinde că un pahar de sana poate să-ți rezolve stiva de probleme zilnice, dar am vrea să îi aducem pe oameni, chiar dacă doar pentru câteva minute, mai aproape de tihna care vine odată cu gustul mâncării cu care ai crescut”.