Ca de fiecare dată când se anunță noi lansări, le aducem la cunoștița cititorilor revistei Meat Milk, , sperând că tehnologii din companiile din România de procesare a cărnii și a laptelui se vor inspira, pentru a oferi consumatorilor produse din ce în ce mai diverse. Subliniind aplecarea companiilor către deserturi și ”convenience”, iată, așadar, noutățile lunii iulie, pe plan mondial:Laura Chenel lansează medalionul Cranberry & Cinnamon Compania californiană Laura Chenel's adaugă marca Cranberry & Cinnamon la colecția sa de produse proaspete Medallion Collection, oferind o aromă sezonieră liniei de medalioane de de carne de capră, în formă de disc, pentru perioada de vacanță din trimestrul al patrulea. Produsul va fi disponibil pentru precomenzi până la data de 31 august 2018. Laura Chenel's new Cranberry & Cinnamon Medalion combină gustul dulce și cel de merișor, cu gustul delicat al cărnii proaspete de capră, adăugând o notă de scorțișoară. Linia este completată de brânzeturile din lapte de capră din Colecția Medallion. Acestea sunt făcute folosind numai lapte de capră proaspăt din fermele din regiunea vestică a SUA. Variantele includ Cinnamon, Mac și piper, Tomate și busuioc uscat, Arpagic, Grapefruit și Natur. Ediție limitată Brie en Croute Pentru sezonul de vacanță, Marin French Cheese își va încheia tradiția Brie și lansează aperitivul pre-gătit Brie en Croute, pentru consumatori din SUA. Produsul este ambalat într-o cutie de patiserie cu fereastră. Consumatorul poate mânca produsul după o coacere de cca 20 de minute. Un nou iaurt în Taiwan În Taiwan, compania de lapte praf Klim, o filială Nestlé, a intrat pe piața iaurtului cu produsul Klim Strawberry și iaurtul de fructe Klim Mixt. Iaurturile dulci și acre sunt primele produse de pe piața taiwaneză, care nu trebuie să fie refrigerate. Iaurturile conțin peste 50% lapte și includ Streptococcus thermophilus și Lactobacillus. Internațional Delight Oreo Creamer Marca americană de cremă de cafea International Delight a colaborat cu OREO pentru a aduce gustul biscuiților preferați ai Americii în ceștile de cafea cu lapte. Produsul se caracterizează prin aromele sale bogate și indulgente. Starbucks cu gheață și lapte În iulie, Starbucks a răspuns la tendințele industriei și a lansat o nouă cafea cu gheață și lapte, și o nouă aromă de băutură rece în restaurantele sale din SUA. Ca arome suplimentare au fost utilizate nuca de cocos, migdale, ovăz și orez, iar variantele au cunoscut o creștere imediată a popularității în rândul consumatorilor care vor mai multe opțiuni. Land O'Lakes Soft a lansat Butter Spread Spread Consumatorii iubesc untul, iar Land O'Lakes a răspuns cu un nou produs formulat cu adaos de ulei de canola, zară și smântână. Acesta poate fi găsit în mai multe lanțuri de produse alimentare cum ar fi Meijer, Publix, Piggly Wiggly și Hy-Vee și va fi disponibil până la sfârșitul verii.