Cu speranța că vom inspira managerii și tehnologii companiilor de lactate din România, vă prezentăm pe scurt o parte dintre noutățile lunii februarie de pe piața mondială a lactatelor. Iată selecția noastră:Desert de lapte cu ciocolată și mentă În Noua Zeelandă, Lewis Road Creamery a lansat Creamery Mint Chocolate Chocolate, realizată în colaborare cu Whittaker's Chocolate. Produsul este o combinație între laptele de ciocolată Lewis Road și crema de ciocolata Whittaker 5, cu 100% extract de menta. Arla propune iaurt cu fibre În Marea Britanie, Arla Foods a introdus Arla Fiber, o nouă gamă de iaurt, care, după cum sugerează și numele, o sursă de fibre. Arla Fiber este disponibil în patru arome: afine, zmeură, ananas +fructul pasiuni și căpșuni. Conținând 4,7g de fibre în fiecare porție, noul iaurt este scăzut în grăsimi, bogat în proteine și conține 27% din doza zilnică recomandată de calciu. Müller a reformulat gama Müllerlight Fruitopolis Tot în Marea Britanie, Müller și-a modificat gama Fruitopolis, cu 0 % zahăr adăugat. Urmând gama Müllerlight Grey Style cu gust de miere, cu o adaos de zahăr 0%, noua rețetă Fruitopolis conține acum cu 30% mai puțin zahăr, în total. Formulă nutrițională pentru adulți Nature One Dairy a lansat trei produse pe piața din Singapore: formula Fortiplus Nutritional Adult Formula, Nutrition Formula și Lapte Premium. Produsele sunt special formulate pentru consumatorii de diferite grupe de vârstă. Produsul Nature One Dairy Premium este recomandat în cocktayl-uri cu alcool. FortiPlus Nutritional Adult Formula este special creată pentru adulți de 40 de ani și peste. Formulată cu vitamine și minerale, inclusiv vitaminele B, vitamina D, calciu și fier, FortiPlus este de asemenea o sursă de proteine. FortiPlus Nutritional Adult Formula este, de asemenea, bogat în fibre dietetice. Iaurturi ”alternative” cu probiotic fortificat Fermele Califia, cunoscute pentru linia de produse de migdale, au lansat o linie de băuturi alternative de iaurt cu probiotic fortificat, migdale și cocos, oferind probiotice ca parte a întregului aliment. Produsele sunt nemodificate genetic, fără gluten, kosher și fără caragenan. Brânză de vaci cu arome Muuna, o companie care încearcă să "reimagineze" brânza de vaci, și-a extins portofoliul de produse cu trei noi arome: cireș negru, vanilie și zmeură, care se alătură liniei originale de ananas, piersic, afine, căpșuni și mango. Activia Dailies cu probiotice Dannon a lansat în această lună Activia Dailies, o linie de băuturi probiotice cu conținut scăzut de grăsimi de iaurt. Noile băuturi conțin miliarde de probiotice active ale Activiei, fiind vândute în porții mici. Coca-Cola a lansat Laptele integral DHA Coca-Cola a lansa brandul de lapte Fairlife, mai precis, un lapte integral DHA, un lapte de vacă ultra-filtrat, cu acizi grași Omega-3 DHA, pentru a susține sănătatea creierului. Noul lapte integral se alătură laptelui ultrafiltrat de 2% al companiei cu DHA. Și, ca supliment, iată mai jos și un poster al companiei Coca-Cola, pentru noua categorie de lapte, ca semn că americanii nu au false pudori și gândesc acțiunile de publicitate fără prejudecăți.