Conștienți că nu pot rămâne în atenția consumatorilor decât inovând în permanență și propunândamatorilor de lactate noi produse și noi rețete, iată, luna ianuarie a consemnat o adevărată cascadă de noutăți. După cum am anunțat anterior, pe plan intern, prima nouă lansare de produs a venit din partea companiei Danone România, care a venit cu o nouă propunere destinată doamnelor, dar nu numai, Activia Finesse. Însă, pe plan extern, noutățile au fost mult mai multe. Vă prezentăm o parte din ele, cu intenția de a inspira tehnologii din România și, mai ales a celor care lucrează în companii românești. Așadar, anul a început cu lansări de produse noi în întreaga lume. În ianuarie, consemnăm noi deserturi , băuturi pentru mic dejun, înghețată, brânzeturi etc. Făcând precizarea că selecția a fost făcută de Dairy Reporter, iată câteva dintre ele: Brânzeturi din Marea Britanie pentru piața americană Compania britanică Somerdale International a lansat o gamă de brânză pentru piața americană. Produsele noi includ: "Cheddar Royal Addment" de la Westminster, pentru a sărbători nașterea viitoare a unui copil regal al ducelui și ducesei de Cambridge, William și Catherine. Este un Cheddar cu vârsta de 12 luni, special selectat, certificat non-OMG, cu arome de caramel ars și iarbă. De asemenea, a fost introdus Claddagh Bó, un Cheddar irlandez puternic maturat, pentru Ziua Sfântului Patrick. Răspunzând creșterii cererii consumatorilor de brânză, Somerdale a lansat și o gamă nouă de gustări Westminster Cheddar mini. Scoția: Iaurt îmbogățit cu proteine În Scoția, Graham's Family Dairy lansează o gamă de produse skyr. Iaurtul bogat în proteine, fără grăsime, este fabricat din lapte degresat și este disponibil în magazinele Sainsbury și Aldi din Scoția. Iaurturile, care nu conțin grăsimi și au 30% mai puțin zahăr decât alte iaurturi aromate, sunt disponibile în cinci variante: Natural, Lemon, Capsuni, Plum de Victoria și Passion Fruit, Mango și Papaya. Baskin Robbins oferă deserturi reinterpretate În Statele Unite, Baskin Robbins s-a reîntors la produsul "Bobside Brownie", o combinație de înghețată, aromă de caramel, unt, ciocolată cu lapte cu bucăți de brânză feta, dar rețeta a fost reinterpretată pe principii…”sănătoase”. Baskin-Robbins venit, de asemenea, cu opțiunile sale pentru aromele BRight Choices. Aceste soiuri includ opțiuni fără grăsimi, și fără adaos de zahăr în arome. Din această gamă desertul Miami Vice Sorbet și iaurtul înghețat Maui Brownie sunt deja foarte apreciate. SKIPPY & Menchie's Frozen Yogurt lansează o aromă de ediție limitată Producătorul de uleiuri de arahide SKIPPY a colaborat cu divizia de iaurturi a formei Menchie, pentru a crea o aromă de ediție limitată disponibilă la magazinele sale din SUA, combinând untul de arahide SKIPPY cu iaurt congelat și ciocolată neagră. Siggii a lansat noi arome fără zahăr Sigggi la lansat o linie de iaurt cu arome fără zahăr. Ambele conțin 10 g de proteine și numai 5 g de zahăr natural pe porție și sunt fabricate fără conservanți artificiali, arome sau culori sintetice. ALOVE îmbie cu trei noi arome cu aloe vera pentru iaurt JMorinaga Nutritional Foods a dat startul lansării a trei noi arome pentru iaurt bazat pe aloe, la care, compania Morinaga din Japonia adaugă arome de piersici, kiwi și vanilie. Yoplait Go-GURT propune aroma Sour Patch Kids În această lună, marca Go-Gurt a introdus o aromă Sour Patch Kids, perfect sănătoasă pentru consumul copiilor. "Acest nou produs Go-GURT aduce un aspect amuzant, în cazul iaurtului, având în vedere interesul tot mai mare pentru aromele acide, copiii părând a se plictisi de veșnicele arome dulci”, susține compania. Tot Yoplait extinde linia de produse ”Oui”, un iaurt în stil franțuzesc care include patru noi arome: zmeura, papaya, mango, si mure. Gama este concepută special pentru piața americană. Fiecare recipient, în funcție de variantă, conține între 130 și 170 de calorii, având în compoziție părți de fructe.