(Comunicat) Olympus România, se află în plină campanie integrată de comunicare care a inclus vectori ATL, BTL, online, social media & PR. Sub sintagma „Bogat, ca dragostea de mamă”, campania utilizează două personaje vesele de pe ambalajul produselor intr-un mod hazliu, pentru a comunica mesajele cheie pe toate canalele. Campania 1Bio3 este o inițiativă care își propune să inspire și să ajute părinții în încercarea lor de a le oferi copiilor aportul necesar de vitamine și minerale prin produse lactate de calitate, create special pe gustul celor mici. Pentru a crește frumos și armonios, copilul trebuie să aibă o structură de bază osoasă, care îi permite să se bucure de toate momentele speciale ale copilăriei. Noile produse au fost prezentate printr-o serie de trei spoturi TV, realizate într-o manieră jucăușă și colorată, în ton cu produsele 1Bio3, însuflețind cele două personaje de pe ambalaj. Două dintre spoturi prezintă laptele 1Bio3 în asociere cu momentele cheie ale zilei pentru copii – dimineața, ca doză de energie, și seara, pentru un somn liniștit. Cel de-al treilea spot prezintă sortimentele de iaurt 1Bio3, înfățișând cele două personaje de pe ambalaj într-o ipostază amuzantă, atât de iubită de copii – gâdilatul. Campania pe TV s-a încheiat pe 26 februarie, iar cea pe YouTube pe data de 15 martie. Tagline-ul 1Bio3, „Bogat, ca dragostea de mamă”, înglobează valorile de bază ale produselor și face apel la latura emoțională a consumatorului.