144
Unitatea a contribuit cu peste 10% din veniturile trimestriale de 4 015 mld. Euro ale diviziei Performance Products, care include produse chimice de igiena, hartie si produse performante. Pentru primele trimestre ale anului unitatea N&H a crescut vanzarile cu 4% fata de 2011 la 1 477 mld. Euro, inregistrand venituri totale in aceste 9 luni la divizia Performance Products de 12 136 mld. Euro. Pentru aceeasi perioada intregul grup BASF a avut vanzari de 59 081 mld. Euro, cu 6,6% mai mult decat in 2011. Dar profitul dupa ce au fost deduse toate cheltuielile si taxele aferente a scazut cu 21% pentru divizia Performance Products de la 403 mld. Euro la 325 mld. Euro pentru un trimestru si cu 10% de la 1 266 mld. Euro la 1 136 mld. Euro pentru toate cele 3 trimestre pana in Septembrie. Am crescut vanzarile la divizia N&H in special datorita cursului de schimb favorabil si bineinteles cererii crescute care a dus la volumul mare de vanzari in aproape toate domeniile afacerii, au declarat reprezentantii companiei BASF.