179
sub foram unui showcase la Hotelul Radisson Blu, Restaurant Sharkia din Bucuresti, precum si sub forma unor actiuni promotionale de prezentare si degustare de produse la nivel national in cele 66 filiale ale retelei de magazine Billa. Scopul evenimentului a fost de a pozitiona noi produse austriece pe piata romaneasca, de a oferi firmelor austrice si celor romanesti active in acest domeniu, posibilitatea de a incheia noi parteneriate. Cei peste 33 participanti austrieci din acest an - un numar dublu de participanti fata de anul trecut - au avut ocazia in timpul showcase-ului sa poarte discutii cu importatorii de produse alimentare si bauturi, cu reprezentanti ai departamentelor de achizitii din lanturile de magazine alimentare precum si cu reprezentanti HoReCa. Participantii s-au bucurat de sprijinul Agrarmarkt Austria GmbH pentru prezentarea si promovarea produselor lor si pentru degustari in cele 66 filiale Billa din Romania. Pe langa produsele care se afla deja pe piata romaneasca, marci cunoscute precum Agrana, Darbo, Haribo, Kandia, Käsehof, Kotanyi, Pfanner, Rauch, Schlumberger, Vöslauer au fost prezentanti in cadrul Saptamanii Austriece de la Billa si noi posibili viitori ofertanti precum Bauer Kartoffel, Berglandmilch, Käsemacher, Krainer, Ölz, Radatz, Salzburg Patisserie, Steirerfrucht si Wiesbauer. Speram ca si produse acestor ofertanti se vor regasi pe rafturile magazinelor Billa si vor inregistra succese in vanzari. Participantilor li s-au facut mai multe prezentari despre piata romaneasca, respectiv despre situatia economica a Romaniei si despre relatiile bilaterale romano-austriece, de catre Dl. Rudolf Lukavsky, Consilierul Comercial al Ambasadei Austriei la Bucuresti, despre piata produselor alimentare si a bauturilor de Dna. Gabriela Luca de la GFK Romania, despre aspectele legale ale piete de Dna.Roxana Dobrila de la Gilescu & Partnerii, precum si despre transport si logistica, de Dl. Philip Sunley, DB Schenker-Romtrans.