Începând din luna decembrie, produsele tradiţionale vor avea un logo special, care atestă calitatea acestora, informează Yahoo News. Acest ordin, dat de Ministerului Agriculturii, al Sănătăţii şi de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului (ANPC), a fost publicat recent în Monitorul Oficial. „Produsele tradiţionale în sine sau care exprimă tradiţionalitatea” se vor comercializa cu acest logo special, se arată în ordinal autorităţilor. Emblema va fi aplicată doar pe produsele care au obţinut un atestat de la autorităţi. Pentru a se înscrie pe lista celor care au dreptul să folosească simbolul, producătorii trebuie să solicite includerea în „Registrul naţional al produselor tradiţionale”. Potrivit ordinului dat de autorităţi, un produs tradiţional este „un produs din materii prime din zona de producţie şi care nu are în compoziţia lui aditivi alimentari cu excepţia celor naturali; care prezintă o reţetă tradiţională, un mod de producţie şi/sau de prelucrare şi un procedeu tehnologic tradiţional şi care se distinge în mod clar de alte produse similare aparţinând aceleiaşi categorii”. (Mai multe, pe www.yahoonews.com)