Media Concept Store, agentia de media ce reprezinta in Romania proiectul “Produsul Anului”, a acordat premiile asociate acestei competitii, in cadrul unei Gale care s-a desfasurat la Hotel Hilton, in data de 9 mai. Rezultatele au fost publicate de Magazin Progresiv. Studiul in urma caruia au fost desemnati castigatorii s-a desfasurat in luna aprilie 2013, pe un panel de 4.000 de consumatori romani cu varsta peste 18 ani, esantionul fiind reprezentativ la nivel national. Analiza datelor a fost realizata de catre compania de research EXACT Cercetare si Consultanta. Obiectivul studiului este acela de a determina interesul consumatorilor pentru produsele inovatoare. Castigatorii competitiei primesc dreptul de a utiliza logo-ul "Ales Produsul Anului" timp de 12 luni, incepand cu luna mai 2013, in orice tip de comunicare. Aceasta recunoastere din partea consumatorilor romani vine ca o recomandare catre restul consumatorilor, ce va ajuta produsul in cresterea volumului de vanzari. Eticheta rosie „Votat Produsul Anului®”comunicata de produsele castigatoare, atesta astfel noutatea si inovativitatea asa cum sunt ele reflectate de opiniile miilor de consumatori. La categoria ”Carne/produse din carne, voturile celor chestionati au determinat desemnarea companiei H & E Reinert, pentru produsul Sunca Martinel & Martinel-Mortadella. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)