Cu 23 de ani de experienta in arta culinara, Giuseppe Daddio a fost premiat cu 2 stele Michelin, este creatorul scolii Dolce & Salato, dar si castigatorul premiului Gourmand World Cookbook Awards 2009 la categoria "Best Chef Book". O colaborare cu greutate, menita sa aduca in prim plan imaginea Billa si a brandurilor sale. Campania a depasit granitele magazinelor Billa, fiind prezenta pe toate mediile de comunicare, incluzand TV, radio, print si online, prin social media. In plus, in revistele saptamanale BILLA, clientii vor putea gasi rubricile permanente ale lui Giuseppe Daddio cu retete ieftine si usor de realizat, sfaturi de nutritie, precum si idei creative de utilizare a diferitelor alimente si produse de bucatarie. Spoturile publicitare, cu focus pe calitatea si pretul produselor oferite de magazinele Billa pot fi acum urmarite chiar si de cei aflati in trafic, pe panourile luminoase din inima Bucurestiului. Pe outdoor, campania are in centru brandul Clever, ale caror produse sunt recomandate chiar de Giuseppe Daddio.