Mecanismul campaniei este bazat pe taloane si o tombola: in perioada 1 octombrie – 10 noiembrie, in magazinele participante, 30 de lei se transforma automat intr-o sansa la marele premiu oferit de Petrom: o tona de combustibil. Beneficiile acestei campanii sunt atat pentru cumparatori (au sansa de a castiga o tona de combustibil), dar si pentru chiriasii Galeriilor noastre a declarat Ioana Pasca, Marketing Manager la Galeria Real. Campania este comunicata prin urmatoarele canele media: radio (Pro FM), presa scris? (Libertatea), online (Libertatea.ro), indoor, si va beneficia si de o campanie de PR. Clientii Galeriei vor fi activati prin sampling de flyere primite in fata magazinului sau asezate la oglinda masinii lasate in parcare. O alta componenta importanta a campaniei este promovarea pe Facebook. Campania se desfasoara in 17 locatii din 13 orase. In fiecare locatie va fi premiata echipa chiriasului care a determinat cat mai multi clienti sa faca o achizitie de minim 30 de lei si mai apoi sa completeze talonul care le poate aduce tona de combustibil.