144
Actiunea, menita sa puna in valoare pozitia ultracentrala a hypermarketului acorda o mai mare importanta produselor alimentare. Retailerul renunta la unele categorii de produse nealimentare in timp ce pentru altele reduce drastic sortimentatia dar si suprafata de vanzare. Marile castigatoare sunt raioanele de produse alimentare, adica tocmai cele care genereaza trafic si rulaj. Modernizarea aduce cu sine un lay-out nou si o sortimentatie diversificata. Senzatia de spatiu aerisit este evidenta, iar largirea aleilor ofera clientilor un confort sporit la cumparaturi. Inca de la intrare cumparatorii pot observa schimbarea. Raionul de legume fructe, punct de impact visual in fata consumatorilor, este acum mult mai spatios si cu o oferta diversificata. La raionul de gastronomie regasim un spatiu marit pentru snacking. O categorie in crestere, in conditiile in care timpul devine pentru multi dintre noi tot mai pretios. Noutati regasim si la raionul de peste unde, retailerul garanteaza o oferta bazata pe 80 de sortimente.