, dupa cum anunta revista Capital. Lidl are in plan sa incheie 2012 cu o retea de 200 de magazine. Pentru retailerul german de tip discount, interesante sunt acum si orasele cu peste 30.000 de locuitori. Magazinele lantului german au in rafturi circa 1.200 de produse, 80% dintre ele fiind marci proprii. Printre cei care fabrica produse care sunt comercializate sub marcile Lidl se numara Albalact, Vel Pitar si Cris Tim; de altfel, doua treimi din marfurile vandute in magazinele Lidl sunt produse in Romania. Parte a grupului Lidl&Schwarz, care detine cea mai mare retea de magazine de tip discount din Europa, peste 9.000 –, Lidl a rebranduit toate cele 107 magazine preluate, in 2010, de la Plus si a deschis, intr-o singura zi - 6 octombrie 2011, 11 magazine noi in Romania. Lidl Romania a inregistrat, in 2010, o cifra de afaceri de 1,45 miliarde de lei, in crestere cu 11% fata de 2009. Lidl este a doua retea de retail modern din Romania, dupa Mega Image (166).