Toate cele 500 de magazine, care au intrat in sistemul de franciza, poarta insemnele La Doi Pasi si sunt amenajate cu ajutorul specialistilor Metro Cash & Carry Romania. ″Suntem mandri de faptul ca avem cea mai extinsa retea de magazine de proximitate de pe teritoriul tarii. Intentia acestui program este de a oferi suport real micilor comercianti independenti, ajutandu-i sa se dezvolte intr-un mediu foarte competitiv. Performanta de a deschide 500 de magazine in mai putin de un an arata ca modelul nostru de franciza se potriveste nevoilor clientilor nostri de a-si servi consumatorii, a declarat, intr-un comunicat, Marc Carena, director management clienti Metro Cash & Carry Romania. In cadrul retelei La Doi Pasi, Muntenia este cea mai dezvoltata regiune in ceea ce priveste ritmul de deschidere a magazinelor, numarand 133 de astfel de unitati, urmata de Transilvania, cu 114 unitati; Moldova, cu 87 de magazine; Oltenia, cu 55; Dobrogea si Crisana, cu 36, respectiv 22 de magazine LaDoiPasi. Bucuresti, Brasov si Constanta sunt judetele cu cele mai multe unitati La Doi Pasi operationale. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)