RepersNews

225

Saloanele internationale fabrica de carne si fabrica de lapte, un succes incontestabil

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Aproape o suta de expozanti, peste 800 de contacte, 14 comunicari in cadrul simpozioanelor, peste 25.000 de vizitatori platitori; acesta ar fi, succint, bilantul Saloanelor Internationale Fabrica de Carne si Fabrica de Lapte, organizate de agentia infoALIMENT, in colaborare cu Romexpo, in cadrul Targului Alimenta 2011. In spatele acestor date, insa, se afla efortul de mai bine de patru luni depus de intreaga echipa infoGROUP si, mai ales, al echipei infoALIMENT si al redactiei revistelor Fabrica de Carne si Fabrica de Lapte.

Prima zi, primul eveniment fericit Iuresul organizarii nu a dat echipei infoALIMENT ocazia de a se bucura asa cum se cuvine, la ora deschiderii saloanelor, de reusita care se prefigura. In calitate de gazde ale expozantilor din domeniul industriei de procesare a carnii si industriei lactatelor, ale furnizorilor de tehnologii, echipamente si materii prime, ale firmelor specializate pe siguranta alimentului si solutiilor de laborator, ale celor din domenii conexe acestor industrii, gandurile tuturor celor din infoGROUP erau indreptate spre reprezentantii companiilor, spre a fi siguri ca totul este asa cum trebuie sa fie. La putin timp dupa deschiderea portilor, la standul infoALIMENT, avea sa se petreaca primul moment de exceptie al saloanelor. Astfel, in prezenta invitatilor oficiali, precum si a unui public numeros, doamna Director General, Claudia Bocean, a anuntat in cadru festiv lansarea revistei Fabrica de Lapte, prima publicatie profesionista din Romania dedicata specialistilor din domeniu. Fireste, lansarea a fost marcata de ciocnirea cate unui pahar cu lapte. Concomitent, a fost momentul in care miile de vizitatori si-au inceput periplul printre standurile expozantilor, fapt care s-a petrecut in toate cele cinci zile de expozitie. Desigur, castigul companiilor expozante la capitolul imagine a fost mai mult decat semnificativ. Dar, deosebit de importante au fost contactele de afaceri pe care reprezentantii acestora le-au avut cu specialistii, cu posibilii parteneri si clienti, cu trimisii companiilor de retail sau ai retelelor de distributie. Suntem bucurosi sa subliniem faptul ca, la finalul manifestarilor, totalul contactelor firmelor expozante a depasit cifra 800, majoritatea acestora urmand a insemna baza unor negocieri viitoare, in sensul deschiderii unor noi linii de business. Adaugam, la acest capitol, faptul ca, in perioada saloanelor, firmele expozante au incheiat deja numeroase contracte sau au vandut deja echipamente si utilaje. Gala Saloanelor, clipa marilor emotii Punctul central al serii de 19 octombrie, de la petrecerea Targului Alimenta-2011, l-a reprezentat, cu siguranta, Gala Premiilor Saloanelor Internationale Fabrica de Carne si Fabrica de Lapte. In urma unei dezbateri indelungate a conducerii infoALIMENT, s-au acordat marile trofee, palmaresul fiind urmatorul: Trofeul Procesatorul Anului-Fabrica de Carne (FDC): SC LORI ALBA SRL Trofeul Calitatii: ANGST Trofeul Procesatorul Anului-Fabrica de Lapte (FDL): SC THEREZIA PRODCOM SRL Trofeul pentru Inovatie-FDC: SC MULTIVAC SA, (pentru prototipul Masinii de ambalat in caserole preformate T 300) Trofeul pentru Invovatie-FDL: NOACK Romania (pentru sistemul de analiza 3M-Linia de patogeni) Trofeul pentru Incredere-FDC: ION MOª Trofeul pentru Incredere-FDL: CAI CURTICI-ARAD Trofeul Impact Vizual: MACH (pentru cel mai reusit stand) Trofeul de Fidelitate FDC: WEBER Romania Trofeul de Fidelitate infoALIMENT: RIA DO Trofeul de Fidelitate infoFERMA: GUYOMACH Simpozioanele FDC si FDL Pentru echipa infoALIMENT, zilele de 20 si 21 octombrie, destinate Simpozioanelor FDC si FDL, au insemnat un element primordial al Saloanelor. Desi, fara experienta in organizarea unor astfel de intalniri, putem spune ca dezbaterile celor doua zile s-au incheiat cu succes. In cadrul Simpozioanelor au sustinut comunicari reprezentanti ai unor companii, dupa cum urmeaza: ISHIDA – Ulrik Juel, Spania, Sales Manager; MAREL – Fridrik Gudmunsson, Islanda, Manager General, cu doua comunicari; ANGST: Mihai Botan, Manager de Export si Ho-Re-Ca; BHJ Romania – Constantin Hutuleac, Manager General; Cristian Popa (KUK – in nume personal), cu doua comunicari; ILAPAK- Dan Irod, Country Manager; Prof. Dr. Univ. Sergiu Meica (Cris-Tim, in nume personal), cu doua comunicari; ISHIDA – Dinu Stroescu, Sales Manager; EUROVET LAB- Anita Calinoiu, Manager de marketing; DELAVAL – Eugen Carstea; CHR HANSEN – ªtefan Turcu, Manager; NOACK – Dr. Catalin Necula, reprezentant. Cei direct interesati au fost prezenti ca auditoriu in sala Iorga, acolo unde au luat contact cu ultimele noutati din domeniile vizate, de un deosebit interes bucurandu-se prezentarile de produse si servicii ale companiilor, fapt care a generat o participare interactiva, vivace. Opinii, opinii, opinii Cum aminteam anterior, prezenta la standuri a unor companii de prestigiu din Romania a reprezentat un succes indiscutabil. Totodata, ne-am bucurat de o consistenta participare internationala, la cele doua Saloane fiind prezente firme din Finlanda, Danemarca, Olanda, Germania, Turcia, Italia, Bulgaria, Ungaria, Polonia, Slovacia si Ucraina. Dar, daca ar fi sa ne referim concret, la ce a insemnat pentru aceste companii prezenta la expozitie, credem ca ar fi cel mai nimerit sa spicuim din impresiile de final. Pentru cei de la Weber, participarea la Salonul International Fabrica de Carne a insemnat un succes, avandu-se credinta ca volumul de operare a companiei germane, in Romania, va avea de castigat in viitor, dupa cum ne-a declarat domnul Josef Michailov, Director General. Dan Dogaru, reprezentantul companiei italiene Norea, a afirmat ca prezenta cu stand la Salonul International Fabrica de Lapte a fost de un deosebit succes, specialistii si producatorii de lapte fiind foarte interesati de echipamentele expuse, unul dintre ele, de o valoare considerabila, fiind vandut. Domnul Adrian Martini (Martini Handelsagentur-Germania)ne-a declarat ca participarea de la Bucuresti a adus un plus la capitolul imagine, in stabilizarea brandului, la prezentarea de produse, stabilizarea relatiilor cu vechii clienti, identificarea unor potentiali parteneri de afaceri, contacte in cadrul carora s-au stabilit demararea unor viitoare negocieri. Oaspetii de la Koliba-Slovacia au fost bucurosi de contactul cu piata romaneasca, vizitatorii degustand produsele expuse, iar cei de la Hu-Ro si Anandersi-au declarat multumirea, urmand ca, pe viitor, sa incheie viitoare contracte pentru furnizarea de utilaje. O mentiune speciala pentru firma Debitron, ai carei reprezentanti au declarat ca pot vorbi de un interes deosebit pentru exponatele prezentate. Cu o experienta in domeniu de 20 de ani, partenerii interesati in mod special de fabricile modulare de productie au promis ca ii vor contacta in perioada urmatoare. La fel, opinia companiei Ria Do: Plus la toate capitolele: organizare, vizitatori, potentiali parteneri. A fost un bun prilej sa ne prezentam, nu ca la Carnexpo. Opinii mai mult decat favorabile am obtinut de la standurile companiilor Inorogul, Romelgen, Karcher, Prodincom, Olanda Cheese, Lori Alba, Zimbria si Hamba, ultimii trei fiind procesatori traditionali care s-au remarcat intr-un mod cu totul deosebit prin produsele expuse. La fel, din partea firmei Therezia, directorul de marketing Cseke Attila ne-a declarat ca prezenta la Salonul FDL a fost remarcabila. O mentiune speciala merita cu prisosinta Ion Mos-Emerson, grup de firme care au avut, probabil, cel mai incarcat program de negocieri. De fapt, fara a se crede ca ne impaunam neargumentat, amintim ca toti participantii au avut cuvinte de apreciere legate de participarea la Saloanele Internationale Fabrica de Carne si Fabrica de Lapte In loc de concluzii, va multumim In clipa in care conducerea infoGROUP si infoALIMENT au decis organizarea acestor manifestari, intreaga echipa a fost constienta de efortul la care avea sa se angajeze, serviciul nostru de marketing autodepasindu-se. Suntem fericiti sa constatam, acum, la final, ca ne-am onorat in mare parte promisiunile pe care le-am facut la deschidere, cele doua Saloane, precum si cele doua zile de simpozion reprezentand un moment de referinta pentru calendarul expozitional national. Cu toate ca a fost pentru prima oara cand ne-am situat in postura de organizatori, putem afirma cu bucurie ca am reusit. Dovada o stau randurile de mai sus dar, mai ales, promisiunea marii majoritati a expozantilor ca vor participa si la viitoarele expozitii si simpozioane organizate de noi. Multumind tuturor pentru participare si cerandu-ne scuze pentru erorile inerente inceputului, va asteptam si la viitoarele manifestari de gen pe care infoALIMENT si infoAGRUP le vor organiza. In mod cu totul special, dorim sa multumim Partenerului Oficial - Angst, Sponsorului Oficial - Ion Mos, partenerilor media si echipei Romexpo, colaboratorii fara de care nimic nu ar fi fost dus la bun sfarsit.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2