136
Anuga Frozen Food este platforma de afaceri concentrată pentru sectorul alimentelor congelate la Anuga , cel mai important târg din lume pentru industria alimentară și a băuturilor , care se va desfășura în perioada 5-9 octombrie 2013 în Köln . În halele 4.1 și 4.2 , 502 de expozanți din aproximativ 50 de țări își vor prezenta gama largă de produse pe o suprafață expozițională de 27.500 m² . Printre companiile expozante se numără Ablig Feinfrost , Agrarfrost , Ambach , Aviko , Crops , D' Arta , Darégal , Erlenbacher Backwaren , Fresystem , Gunnar Dafgard , Hasa , Lamb Weston , Lutosa , Mydibel , Oerlemans , Pfalzgraf , Pickenpack , Pinguin , Salomon , Salud Foodgroup , Scelta Mushrooms , Schne -frost , Surgital și Wernsing . Aproximativ 170 de companii din Germania își vor afișa gama de produse congelate. Mai mult decât atât, produse atractive alimentare congelate vor fi de asemenea expuse la celelalte show-uri Anuga , cum ar fi Anuga produse de panificație, băuturi calde și Anuga Carne . Subiecte și tendințe " Formulă magică " în trendul alimentelor congelate este încă " proaspăt și convenabil " , ceea ce înseamnă că produsele alimentare congelate sunt în pas cu evoluția pieței globale alimentare. Consumatorii cât și bucătarii-șefi profesioniști sunt în căutare de produse alimentare de înaltă calitate, care sunt rapid și ușor de pregătit și care îndeplinesc , de asemenea, cerințele unei nutriții sănătoase. Cererea tot mai mare de alimente congelate , gustări congelate și produse de patiserie congelate confirmă această tendință . O a doua tendință care se reflectă și în sectorul alimentelor congelate este trecerea la rețetele "pure", care nu conțin aditivi . Industria alimentelor congelate deasemena reacționează la nevoile în schimbare ale consumatorilor. Mai mult , producătorii de produse alimentare congelate își extind gamele de produse ca răspuns la schimbarile în obiceiurile alimentare actuale ale consumatorilor. Aceste schimbări sunt determinate de factori , cum ar fi creșterea numărului de cazuri de toxi- infecții alimentare și schimbarea atitudinii față de alimente . În 2012, fiecare german a consumat 41 kg de produse alimentare congelate . Cifra consumului pe familie a fost de 83.6 kg . Vânzările totale pe piața alimentelor congelate - cu alte cuvinte , în comerțul cu alimente cu amănuntul ( inclusiv servicii de livrare la domiciliu ) și piață de catering s-a ridicat la 3.32 milioane de tone în 2012 . Această cantitate corespunde unei sume de 12 miliarde de euro cifră de afaceri (ER).