164
Prima campanie integrata de comunicare derulata de reteaua elvetiana de magazine cash & carry Selgros Romania, „Selgros. Merita.”, i-a adus acesteia un premiu in cadrul celebrei competitii de publicitate Golden Drum 2013. Compania a fost premiata cu un Silver la categoria ”Film”, pentru spoturile "Jaful" si "Calaretii”, noteaza Magazin progresiv. Acestea fac parte din campania de comunicare „Selgros. Merita.” semnata de agentia Propaganda. Lansata la finalul lunii aprilie, campania aduce companiei o noua pozitionare –“Tot ce conteaza, incepand cu cea mai buna carne” – pornind de la unul dintre cele mai mari avantaje pe care Selgros le ofera clientilor sai: carmangeriile proprii. Pentru a comunica acest diferentiator puternic, a fost creata platforma Selgros.Merita. in care vedeta este carmangeria, acompaniata intotdeauna de alte produse din oferta Selgros. Conceptul “Merita.” s-a declinat intr-o campanie in care oameni diversi, in situatii diverse, sunt intrebati de ce s-ar duce pana la Selgros pentru un produs pe care il gasesc si in alta parte. Executiile creative ofera oamenilor motive pentru care sa vina la Selgros, plecand de la motivul principal – carmangeria proprie. Campania a fost comunicata pe mai multe canale media, de la TV la OOH, tranzit (branding autobuze), radio, digital, social media si PR.(Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)