232
Compania olandeză FrieslandCampina Kievit, producător mondial de ingrediente alimentare și băuturi, a realizat recent un studiu privind tendințele și evoluțiile de pe piața produselor ready meal, indulgence și clean label, cu țintă directă asupra savorii. Utilizând propria analiză a conversațiilor online, precum și informații detaliate despre piață, au fost studiate tendințe globale precum "clean label" și "indulgence", în ceea ce privește produsele ready meal. Pe baza comportamentului și nevoilor consumatorilor, Kievit a dezvoltat o selecție de concepte pentru clienții săi și și-a actualizat portofoliul de pulberi de grăsime pentru piața ”savorilor”. Gea de Groot, manager global, a declarat, citat de DairyReporter, că tendințele pieței de cimbru sunt strâns legate de tendințele globale din industria alimentară și a băuturilor: "Consumatorii caută două lucruri importante: o etichetă clară, curată și inteligibilă și experiențe indulgente". Cercetările lui Kievit arată că, deși proprietatea asupra temei "etichetă curată" pare să fie rezervată specialiștilor și corporațiilor, consumatorii de astăzi recunosc eticheta curată ca un mod de viață la modă. Ca urmare, ei cer claritate asupra ingredientelor din produsele pe care le consumă, permițându-le să facă alegeri conștiente. Acest lucru inseamna, de asemenea, ca vom vedea o crestere a utilizarii de produse proaspete in kituri de mancare. Aceeași cercetare arată că gradul de cremozitate este un factor-cheie al consumatorilor de produse ”indulgente”: "Un uimitor procent de 39%, din conversațiile online, includ indulgență cremoasă. În plus, vedem că oamenii se bucură de experiențe în gust și textură, de preferință, în moduri care sunt capabile să funcționeze", a spus de Groot. "Am folosit această perspectivă în laboratoarele noastre pentru a dezvolta, de exemplu, concepte pentru un suppaccino de morcov picant, un amestec de condimente pentru kituri de supă gata pentru consum, pui cremos, shiitake și o supă Thai Tom Yam. Aceste rețete clean label, utilizând ingredientele noastre inovatoare, satisfac nevoile consumatorilor care caută experiențe de gust și aventuri în textură, fără a compromite transparența produselor. Clienții pot folosi aceste rețete ca pe o sursă de inspirație și pentru a dezvolta produse finale pentru consumatori finali. " Ca urmare, portofoliul FrieslandCampina Kievit a inclus soluții pentru ingrediente pe bază de plante și lactate. Dar, în timp ce există multe produse pe bază de plante în portofoliul companiei FrieslandCampina Kievit, compania a acordat prioritate produsului Vana-Crema 50D, un produs obținut din palmier și produse lactate, care oferă un profil senzorial reglabil al albului, cremozitate și gust neutru. La rândul ei, soluția pe bază de lapte de la FrieslandCampina Kievit, Vana-Lata CB72B, este o pulbere de grăsime pe bază de smântână, care permite revendicările de cremozitate pe etichetele produselor. În plus, durata sa de depozitare mărită, de nouă luni, deschide noi piețe pentru mărcile care privesc dincolo de frontiere.Bottom of Form