Astfel, in perioada 1 ianuarie-31 decembrie 2011, incasarile sale au depasit cu 4.6% vanzarile din anul 2010. La nivel mondial, vanzarile grupului austriac au inregistrat o crestere de 1, 36 miliarde euro in 2011, ajungand la suma de 3,11 miliarde euro si la o crestere de 16% in ultimii trei ani. Cu ocazia anuntarii acestor rezultate, in cadrul celui de-al 57-lea Congres International organizat de SPAR in Sun City, Africa, domnul Gordon Campbell, Director General al SPAR International, a subliniat faptul ca aceste rezultate se datoreaza indeosebi strategiei multiformat pe care grupul SPAR a adoptat-o: Consumatorii sunt mai putin dispusi sa se deplaseze pentru a-si face cumparaturile si prefera sa faca acest lucru in apropierea domiciliului lor. Noi am venit in intampinarea acestei nevoi, aducand in centrul orasului produsele de larg consum din piata de retail, dar si prin intermediul magazinelor SPAR, amplasate in statiile de benzina din cateva tari, a precizat domnul Campbell.