214
Tetra Pak anunță colaborarea cu firma germană Koenig & Bauer, pentru a realiza ambalaje ”smart” cu imprimare digitală completă, pentru a satisface cererea de astfel de ambalaje pentru lactate și alte băuturi. Tehnologia va simplifica mul complexitatea manipulării designului, va reduce timpul de la proiectare la imprimare și va deschide oportunități de flexibilitate, în ceea ce privește plasarea și personalizarea produsului. Ambalajul inteligent Tetra Pak Ambalajele astfel realizate vor beneficia de avantaje suplimentare față de cele existente în prezent, inclusiv imprimarea full color, cu posibilitatea de a include o varietate de modele în cadrul aceleiași ordini. Charles Brand, Vicepresedinte Executiv al Tetra Pak, a declarat ca vrea sa ajute clientii sa exploreze noi cai cu un ambalaj "inteligent", sprijinind nevoia lor de personalizare a produselor, dimensiuni mai mici ale loturilor, o mai mare trasabilitate si capacitatea de a interacționa cu consumatorul. "Investiția în această imprimantă digitală demonstrează angajamentul nostru de a sprijini clienții cu tehnologii de viitor, deoarece revoluția digitală transformă modul în care facem afaceri", a spus el. Imprimanta digitală cu tipar pe toată lățimea este în prezent în curs de construcție la partenerul Koenig & Bauer și va fi instalată la uzina de transformare a Tetra Pak din Denton, Texas, cu intenția de a începe testarea la începutul anului 2020, mai întâi în America de Nord. "Am ales să plasăm prima imprimantă digitală în Denton, deoarece face parte din planul de modernizare a tehnologiei pentru uzina noastră de acolo, care tocmai a fost extinsă și renovată în 2018. În plus, brandurile de pornire de pe piața nord-americană sunt exigente, au mai multă flexibilitate în design-ul produselor și dimensiunile comenzilor și astfel, această companie va beneficia în mod semnificativ de noua tehnologie", a adăugat Brand. Carmen Becker, Președinte/CEO, Tetra Pak SUA și Canada, a declarat că imprimanta digitală va satisface cererea companiilor care caută oportunități de personalizare mai mare, a produselor lor.