The Syndicate a inteles nevoia de repozitionare si de raportare a UFS la necesitatile si asteptarile clientilor lor, reusind in acelasi timp sa sublinieze importanta produselor si serviciilor companiei in bucatariile din toata tara. Mai mult decat atat, maniera in care agentia transmite acest mesaj este una inspirata din personalitatile patronilor de restaurante si bucatarilor din Romania, fapt care se traduce printr-o comunicare prietenoasa, energica, atent directionata declara Valentin Vernea, Head of Trade Marketing la the Sydicate. Campania Inspira un aer original a avut ca punct de pornire un sondaj in urma caruia s-au ales cel mai des intalnite preparate culinare in meniurile din restaurantele romanesti, a precizat Maria Gavrilescu, Channel Marketing Leader la Unilever Food Solutions. Acestea si-au gasit locul in brosura Unilever Food Solutions ce va ajunge la mii de locatii la nivel national, pentru a fi preluate de patronii si bucatarii care vor sa isi improspateze meniurile, cu un minimum de efort, timp si bani. Din punct de vedere strategic, agentia the Syndicate a ales o abordare aparte in ceea ce priveste impulsionarea vanzarilor produselor UFS, implicand bucatarii la un nivel personal. Astfel, acestia isi vor etala talentul gastronomic, postand pe site-ul campaniei www.inspiratiezidezi.ro o reteta originala proprie, preparata cu cel putin un produs marca UFS. Reteta castigatoare isi va trimite autorul la un inedit workshop culinar in capitala Irlandei, Dublin.