in crestere cu aproape trei milioane fata de anul precedent, si un profit ce a urcat pana la valori-record pentru piata autohtona: 1,7 milioane de euro. Dintre agentiile de publicitate aflate in clasamentul alaturat, numai Odyssey Communications se afla pe pierdere la finele anului trecut. 2011 a fost un an plin de incercari pentru Odyssey: in noiembrie, agentia detinuta de Dinu Patriciu intra oficial in insolventa, urmand ca abia in vara acestui an sa iasa din aceasta procedura, in urma unei solicitari facute de firma Ciucan & Associates. Chiar si asa, agentia lui Patriciu a inregistrat o pierdere de 1,5 milioane de euro. Noua din cele zece agentii analizate de Capital se afla, asadar, pe profit in 2011, iar dintre acestea, cinci au inregistrat un profit remarcabil mai mare decat cel din anul anterior. McCann-Erickson, Grupul Publicis, Graffiti BBDO, Next Advertising si Grey Worldwide sunt, fara indoiala, campioanele industriei de publicitate de la noi. Agentii precum Leo Burnett&Target, Mercury360, FCB Bucharest si Lowe&Partners au suferit scaderi sensibile la nivel de profit in 2011 comparativ cu 2010.