Intregul proces de rebranding a fost realizat de catre Brandient, cu care Transavia a dezvoltat pana in prezent numeroase proiecte de branding, rebranding, packaging si naming pentru produsele din portofoliul companiei. Brandient a creat conceptul de Well Made in Romania, ca o reafirmare a calitatii premium a produselor Transavia, dar si a angajamentului facut de producator in fata tuturor consumatorilor si partenerilor. Consumatorul a fost dintotdeauna in centrul activitatii noastre. Faptul ca suntem in primul esalon al companiilor cu un sistem performant integrat de crestere, procesare si comercializare a carnii de pui din Europa, atesta dorinta noastra permanenta de a le oferi romanilor cele mai bune produse din carne de pui. Din acest motiv, decizia de a sarbatori aniversarea a 20 de ani de activitate alaturi de consumatori a venit in mod firesc, noul ambalaj reprezentand un angajament fata de acestia: angajamentul de a livra mereu produse de cea mai buna calitate, a declarat Ioan Popa, Director General Transavia.