Conectată la cele mai stringente necesități ale publicului, agenția infoGROUP a lansat proiectul CASA VERDE, care urmărește promovarea tehnologiilor ”verzi”, ecologice, din domeniul construcțiilor, al energiei regenerabile, al transporturilor sustenabile, al finanțării proiectelor ecologice etc.
Prin conținutul său, CASA VERDE se constituie în egală măsură, atât într-un instrument de informare asupra celor mai avansate tehnologii care pot conduce la priectarea unui viitor sustenabil, cât și un multiplu instrument de promovare pentru toți furnizorii de produse și servicii din aria de preocupare tematică.
Proiectul conține următoarele programe:
REVISTA CASA VERDE
Prin tematica abordată, publicația online și print aduce în fața cititorilor cele mai noi informații din domeniul sustenabilității în construcții, al materialelor și tehnologiilor ecologice, al energiei regenerabile, al finanțării proiectelor ecologice etc. Site-ul revistei va fi activ începând cu ziua de 6 februarie, iar prima ediție tipărită va apărea în luna aprilie. Pentru a fi la curent cu ultimele informații, vă invităm să accesați www.infocasaverde.ro .
EMISIUNEA TV CASA VERDE
CASA VERDE, este singura emisiune specializată din întregul peisaj media autohton care abordează acest subiect, fiind forumul tv al tuturor celor care activează în sectorul sustenabilității din domeniul construcțiilor, adresându-se deopotrivă publicului larg, precum și specialiștilor.
Având o frecvență săptămânală, emisiunea este difuzată în fiecare sâmbătă de postul de televiziune Agro TV, în prime-time (orele 19 și 20), fiind reluată în fiecare zi de joi, în intervalul orar 18-19. Emisiunea va debuta în seara de sâmbătă, 3 martie.
EXPO CASA VERDE
Seria de manifestări ”Expo CASA VERDE” constă în expo-conferințe care promovează tehnologiile sustenabile din Industria Construcțiilor, contactul direct dintre furnizorii de tehnologii și beneficiari, informarea despre cele mai noi și mai avansate inovații din domeniul sustenabilității, al prezervării mediului și al economisirii resurselor casnice sau industriale.
Expoziția se adresează atât marelui public, având totodată și o consistentă componentă B2B: antreprenori, constructori, arhitecți, producători de materiale și sisteme ecologice, decoratori, specialiști în amenajări exterioare, comercianți, autorități, asociații profesionale, ONG-uri cu activitate în domeniul ecologic etc. Data organizării primului eveniment din această serie va fi anunțată în curând.
CASA VERDE, UN PROIECT SMART PENTRU OAMENI ISTEȚI