138
Revigorarea brandului Unilever Food Solutions reflecta noua sa directie. UFS devine consilierul clientilor sai, inspirandu-i atat sa creeze meniuri sanatoase si creative, cat si sa eficientizeze procesele operationale din bucatarie. Prin colaborarea cu bucatari si furnizori de catering din 74 de tari, Unilever Food Solutions a reusit sa gaseasca echilibrul intre principalele nevoi ale operatorilor: sa si impresioneze clientii si sa aiba un business profitabil, rezolvand in acelasi timp toate nevoile identificate de consumatori, referitoare la preparatele din meniuri. Prima editie a raportului global, intitulata Ce contine mancarea dumneavoastra?, a identificat cea mai importanta nevoie a bucatarilor si operatorilor, dar si a intregii industrii gastronomice: transparenta informatiilor despre mancare. Cercetarea arata ca 9 din 10 consumatori cer mai multe detalii despre mancare atunci cand iau masa in oras, referitor la aspecte precum componenta, sursa ingredientelor si siguranta preparatelor. Unilever Food Solutions (UFS), divizia specializata de solutii gastronomice a companiei Unilever, se adreseaza bucatarilor din 74 de tari, oferind ingrediente si servicii profesionale. Ingredientele pot salva timp pretios in bucatarie, fara sa compromita gustul si calitatea preparatelor. Portofoliul din Romania cuprinde cateva dintre cele mai cunoscute branduri globale, precum Knorr, Lipton si Hellmanns.