Pe pietele mai putin mature din Polonia, Turcia si Romania, vanzarile cumulate (excluzandu-le pe cele ale benzinariilor operate) au crescut cu 4,7% la rate de schimb constante, insa cresterea organica a fost zero, informeaza magazinprogresiv.ro. In Franta, vanzarile s-au redus cu 2,1% in Q2 (trim.2) comparativ cu al doilea trimestru din 2011, declinul fiind mai mic la semestru (S1), de 0,7%. In termeni comparabili (like-for-like), vanzarile in tara de origine a grupului s-au contractat cu 1,8% la trimestru si cu 3,3% la semestru, cifrele neincluzand divizia de benzinarii. In comunicat se mentioneaza, de asemenea, stabilizarea trendului de vanzari in hypermarketuri si supermarketuri, in linie cu rezultatele anticipate ale planului de actiune implementat de subsidiara franceza, precum si o crestere solida a diviziei de magazine convenience (de proximitate). America Latina, in special Brazilia, ramane si in 2012 motorul cresterii business-ului Carrefour, al doilea mare retailer la nivel mondial. In aceasta regiune, vanzarile au crescut cu 5,3% in S1, comparativ cu primele sase luni din 2011, avansul la rate de schimb constante fiind de 8,3%. In Asia, cresterea de 9,4% raportata de Carrefour la semestru s-a datorat in mare parte expansiunii grupului in China, piata pe care acesta si-a imbunatatit trendul vanzarilor organice, sustinut de produsele nealimentare.