Responsabilitatile care ii reveneau fostului vicepresedinte, respectiv stabilirea strategiei si dezvoltarea businessului pe partea de food, au fost preluate de la 1 mai de catre Radu Timis. Referitor la plecarea lui Alexandru, Radu Timis a precizat ca au fost unele aspecte asupra carora nu ne-am pus de acord. Cris-Tim a avut in 2008 o cifra de afaceri pe partea de mezeluri de 92 mil. euro, in timp ce afacerile grupului s-au ridicat la circa 130 mil. euro. Grupul Cris-Tim este organizat in prezent pe cinci linii de business, respectiv productia de mezeluri, productia de preparate ready meal (Recunostinta Prodcom Impex si Cris-Tim 2 Prod Com), o retea de magazine Cris-Tim (Impex Cris-Tim), o ferma (Eco Ferm Invest) si divizia de constructii (Sensconstruct). Productia interna de mezeluri se ridica la circa 230.000 de tone, valoarea pietei fiind de circa 1 mld. euro, principalii competitori sunt Cris-Tim, Aldis Calarasi, Caroli, Campofrio si Angst.