Pentru Zimbria, anul 2013 s-a conturat deja ca un an al confirmării prestigiului calității produselor din carne produse și comercializate sub această marcă, atât pe plan național, cât și pe plan internațional. Fructificarea experienței de peste 100 de ani Demarată în anul 2011 ca o mică afacere de familie aparținând soților Maria și Marius Verdeși, din Galați, compania Zimbria a ajuns în scurt timp un etalon al calității, un exemplu de cum poate fi fructificată experiența de peste o sută de ani, moștenită de la înaintași, în domeniul creșterii animalelor dar și a preparării produselor tradiționale. Investind judicios și planificând cu foarte mare atenție fiecare etapă de dezvoltare, Zimbria a ajuns în momentul de față una dintre companiile de vârf care funcționează în sistem integrat și care oferă clienților săi atât produse tradiționale, obținute după rețete străvechi din zona Covurlui, cât și preparate din categoria delicatețelor. Cu siguranță, la succesul de acum a contribuit și experiența dobândită de Marius Verdeși în perioada petrecută în Occidentul pe care l-a părăsit pentru a înființa Zimbria, experiență e care acum o fructifică din plin, adaptând-o la specificul Moldovei de Sud dar și la cerințele consumatorilor români. Astfel, în momentul de față, Zimbria deține în portofoliu 3 magazine în Galați și alte trei magazine în București, mai precis, în Vatra Luminoasă, Afi Palace Cotroceni și Mall Băneasa. Foarte curând vor mai fi deschise încă două noi magazine: unul în Afi Palace Ploiești și unul în Galați Mall. 2013, anul confirmărilor Despre activitatea anului în curs, domnul Verdeși ne-a declarat: ”Pentru noi, anul 2013 a fost un an al confirmărilor, iar aceasta, mai ales după ce am deschis magazinul din Mall Băneasa. Pentru oricine, viabilitatea unui magazin nu poate fi verificată decât în timp, indiferent de vadul comercial. Pentru că, desigur, în primă etapă noutatea va atrage clienții. Dar pentru o afacere viabilă este nevoie de continuitate. De aceea este ceva mai dificil decât s-ar crede, iar faptul că am reușit să convingem clienții din Mall Băneasa de calitatea produselor noastre și, mai ales, să îi determinăm să cumpere regulat produsele Zimbria, pentru noi înseamnă confirmarea calității muncii noastre.Dacă vorbim despre noutățile anului nu vreau să omit inaugurarea noului nostru site www.zimbria.ro. Conceput într-o manieră, pe cât de elegantă, pe atât de facilă în utilizare, site-ul abundă în informații, reprezentând interfața dintre consumatori și compania noastră. De fapt, aceasta a fost și intenția: pe de o parte, să ne prezentăm oferta de produse, dar să furnizăm și numeroase alte informații despre firmă, participări la evenimente, secțiunea ”Zimbria recomandă”, rețeaua de magazine etc., și să aflăm reacțiile consumatorilor, pentru a putea veni oricând în întâmpinarea dorinței acestora. Site-ul se evindențiază prin posibilitatea de a comanda orice produs Zimbria, completând formularul care poate fi vizualizat în partea inferioară a paginii, pachetul așteptându-și clientul la unul dintre cele trei magazine din București.Pentru a păstra caracterul de noutate permanentă, am decis să alternăm oferta de produse, ținând cont de sezon. Astfel, în această vară am propus consumatorilor în special produse fierte, cum ar fi: jambonul de porc, șunca de curcuță cu fistic, mușchi file fiert, pieptul de pui ”Prichindel”, rulada de pui cu cașcaval. Dar, odată cu apropierea sezonului rece și, mai ales,cu apropierea Sărbătorilor de iarnă, vom readuce în atenția clienților noștri pastramele, cârnații ciobănești de Covurlui, toba dar și specialități sau delicatețe dintre care se detașează, de exemplu, curcanul copt dezosat manual. Desigur, din propunerile noastre nu vor lipsicârnații ciobănești, cârnații vânătorești, slăninuța, pastramele, cotletul haiducesc, mușchiulețul de porc, pieptul de curcan, pieptul de pui și multe alte sortimente de preparate din carne afumate tradițional. Subliniez că toate produsele cu marca Zimbria prezentate ca tradiționale sunt atestate și înregistrate în listele oficiale ale Ministerului Agriculturii.”Produse naturale, materie primă din propria fermă Aproape de prisos să amintim că toate produsele Zimbria sunt 100 % naturale. Dar, pentru a arugumenta afirmația, trebuie amintit că materia primă provine din ferma proprie, fermă care se află în stadiul final de certificare bio. Efectivele de animale asigură necesarul de aprovizionare, ele numărând cca 1.800 de ovine, 2.000 de caprine și 350 de bovine pentru carne (rase metisate de tăurași-charolaise, limousine, Angus etc). Carnea de porc este furnizată de o altă fermă din zona Hanul Conachi, județul Galați, fermă căreia Zimbria îi asigură furajarea animalelor, având, așadar, controlul nutriției și, în final, a calității cărnii. Dar, grija pentru consumatorul final poate fi evidențiată și prin faptul că Zimbria își comercializează produsele în propriile-i magazine, fapt care asigură și soliditatea firmei, banii putând fi imediat reinvestiți, fără a mai depinde de distribuitori. Cât despre activitatea de export, ea va demara cât de curând. După cum se cunoaște, Zimbria s-a făcut remarcată prin excelență la diversele târguri internaționale la care a participat, cum ar fi Biofach 2012, SIAL 2012 Anuga Food 2011, târgurile din Italia etc. ”La fiecare participare a noastră la manifestările internaționale, standurile Zimbria au fost asaltate de vizitatorii care au cumpărat sau au degustat produsele noastre, felicitându-ne pentru calitatea lor deosebită”, ne-a declarat domnul Marius Verdeși, care a adăugat: ”Putem spune, deci, că Zimbria este este o marcă sinonimă cu înalta calitate și pe plan internațional. Dar, o activitate de export ridică unele dificultăți care țin de transport și de păstrarea îndelungată a termenului de valabilitate. De aceea, pentru export cred că ne vom orienta spre pastrama de berbecuț pentru care dorim să obținem protecția denumirii de origine. După care, imediat, vom începe exportul pe piețele occidentale.” x x x Cu siguranță, Zimbria reprezintă o certitudine a sectorului de procesare a cărnii din România. ”Nevoia de identitate”, așa cum își definește domnul Marius Verdeși propria afacere, a condus la crearea prestigiului incontestabil de care se bucură acest brand care a devenit sinonim cu rafinamentul și calitatea de cel mai înalt nivel.