251
Este vremea marilor Sărbători, este vremea bilanțurilor, este vremea gândurilor de mai bine, în viitor. Pentru agenția infoGROUP și pentru publicațiile și produsele sale, anul 2019, a fost unul dintre cei mai relevanți, din punct de vedere al activității. Cea de-a VIII-a ediție a expo-conferinței internaționale Meat.Milk și-a reconfirmat statutul de eveniment central al manifestărilor de gen din România, fiind, practic, cel mai important eveniment al anului, cu atât mai mult cu cât, ediția din 2019 a fost cea mai reușită de până acum. Totodată, revista cu același titlu și-a redovedit statutul de publicație fanion pentru fermierii, procesatorii, investitorii și toți aceia care activează în sectoarele de carne și lapte ale României, în sectoarele adiacente, tehnologice, dar și în industria alimentară românească, în general. Fiind concomitent și unul dintre principalele repere de actualitate pentru autorități. Nu mai puțin adevărat, calitatea emisiunii tv Meat.Milk, a crescut de la ediție la ediție, de la sezon la sezon, media telespectatorilor, pentru cele trei difuzări săptămânale ale postului Agro TV, depășind cifra de 100.000. Și, bineînțeles, după vacanța de iarnă, seria emisiunilor va fi reluată odată cu debutul sezonului cinci, din seara zilei de vineri, 17 ianuarie 2019. Anul 2019 a reprezentat și punctul de renaștere al publicației infoFERMA Magazin, care apare acum cu peste 100 de articole de specialitate, dedicate fermierilor din România, redevenind instrumentul nr. 1 de informare tehnologică și de specialitate pentru agricultura românească. Tot în acest an, echipa infoGROUP a editat edițiile 2019 ale hărților economice Fabrica de Carne și Fabrica de Lapte, practic, singurele instrumente de lucru de acest gen, cartografic-economic, destinat fermierilor, procesatorilor și specialiștilor din România. InfoCONSTRUCT, publicația care este în atenția tuturor de peste 23 de ani și-a ținut cititorii la curent cu ultimele vești din industria construcțiilor, infoPACK a adus numeroase noutăți din uriașul domeniu al industriei ambalajelor pentru toate segmentele economice ale României, iar infoALIMENT Magazin a punctat de fiecare dată actualitatea din domeniu, cu știri și articole de cel mai mare interes. Și infoCOLOR, tipografia agenției, a fost la înălțime în acest an, fiind un reper de calitate, eficiență, profesionalism și flexibilitate, în relația cu toți aceia care au beneficiat de paleta uriașă de lucrări pe care le-a executat de fiecare dată cu proptitudine. Toate aceste repere ne determină pe noi, aceia care lucrăm la infoGROUP, să fim încrezători în anul care va veni, în anii care vor veni, fiind convinși că vom rămâne etalonul de calitate și profesionalism al presei de specialitate din România, al organizării de evenimente și al producțiilor de televiziune. Mai presus, însă, vă asigurăm pe dumneavoastră, colaboratorii și partenerii noștri de afaceri, că vă vom rămâne aceiași buni prieteni, fiind cu totul parte a unui sistem economic care lucrează spre beneficiul comun și, prin el, spre beneficiul întregii economii. Iar acum, la ceas de cumpănă dintre ani, vă urămCRĂCIUN FERICIT și LA MULȚI ANI 2020!