Prezent în emisiunea Meat.Milk., domnul Sorin Minea-președinte al grupurilor de firme Angst și președinte al Federației Romalimenta, a declarat că, după un moment ceva mai dificil pe care l-a traversat anul trecut, firma pe care o conduce și al cărui Comitet de Conducere îl are în componență, în continuare, pe fiul său, David Minea, și-a reînceput activitatea în forță.
Potrivit domnului Minea, principiile de bază care au stat la baza activității companiei încă de la început, adică menținerea unui etalon extrem de ridicat al calității produselor, precum și respectarea rețetelor de fabricație din perioada anilor 60-70, nu vor fi abandonate.
Însă, a precizat domnul Sorin Minea, vor fi abandonate deciziile de management care au determinat reculul de anul trecut.
Deocamdată, compania acoperă cca 40 % din gama de produse fabricate până în anul 2023, însă aceasta va crește treptat, pe măsură ce testele vor garanta calitatea produselor. Ultimul produs care a fost testat cu succes, a fost celebrul Salam de Vară care respectă întrutotul rețeta originală. Oricum, din produsele care au reintrat în fabricație nu lipsesc nici celebrii cremwursti și nici celebrul parizer Angst.
În momentul de față, produsele companiei pot fi găsite în rafturile magazinelor care poartă sigla Angst, precum și în Mega Image, Carrefour și Kaufland, însă în prezent se negociază listarea și în alte rețele de retail.
Cu această ocazie, Sorin Minea a anunțat și repornirea producției de la fabrica de mâncăruri, produsele cu marca Bistro putând fi achiziționate deja, și cât de curând vor reintra în producția curentă și ready-meal-urile cu marca ”Merinde Urbane”.
Întrebat care a fost reacția consumatorilor, același Sorin Minea a afirmat că aceasta a fost deosebit de favorabilă și că, deși revenirea este dificilă (ca orice reintrare pe piață, dealtfel), grupul constant de consumatori fidel mărcii Angst nu și-a dezmințit afinitatea.