De curând, compania Angst și-a reînnoit site-ul. Conceput după concepte moderne de design, aerisit dar, în același timp, dinamic vizual și cuprinzător ca informații, site-ul oferă consumatorilor o navigare mult mai facilă ca până acum. În prezentarea generală a produselor Angst, de pe noul site www.angst.ro , se afirmă:
”Pentru că obiectivul Angst este obținerea unui salam de calitate, este foarte important pentru noi să folosim cele mai bune ingrediente. De aceea pentru produsele noastre folosim doar carne atent selectionată, arome și condimente naturale.
Procesul de maturare pentru produsele noastre dureaza între 1 și 4 luni. Din acest motiv am putea să spunem că fiecare produs conține de asemenea o parte din inima noastră.
Producem și comercializam produse crud-uscate de mai bine de 100 de ani. Și am descoperit că am obținut cele mai bune rezultate prin monitorizarea cu strictețe, în fiecare zi a, temperaturilor, a umidității și a intensității fuluxului de aer, până când fiecare produs este gata de vânzare.
Aerul de munte, mireasma placută a brazilor, aroma fumului de lemn de esență tare și pasiunea noastră le-am reunit pentru a vă oferi în permanență un cadou, calitatea garantată a produselor crud-uscate originale românești:
-Produse cu mucegai și produse fără mucegai
-Gust plăcut caracteristic produselor crud-uscate, fără gust și miros străin
-Produsul se consumă ca atare, nu necesităă fierbere, prajire sau alte preparări termice
-Afumarea este făcută cu lemn de esența tare
-Ambalate în folie perforată, neaderentă la produs sau vacuumate în pungi PVC
-Transportul se realizează cu vehicule izoterme care asigură temperaturi între 0…+14°C.
Avem colaborari bune cu partenerii noștrii key accounts: Metro, Cash&Carry, Carrefour, Selgros Cash&Carry, Kaufland, Lidl precum și cu partenerii din sectorul HORECA.”