223
Potrivit Global Meat News, Good Welfare Animal Welfare, în parteneriat cu Compassion în World Farming, au anunțat Premiile și premianții anului 2020 din sectorul mondial al cărnii.
În acest an, 34 de premii au fost acordate unor companii din Marea Britanie, UE, China și SUA, menite să amelioreze viața a 28 de milioane de animale în fiecare an. Acest lucru are impact general asupra programului „Business Business” al Compassion, prin premii, proiecte de parteneriat și gajuri corporative, la peste 2 miliarde de animale. Totodată, au fost accordate și premiile pentru produse alimentare.
Vremuri incerte, premianți celebri
„În ciuda acestor perioade provocatoare, a fost cu adevărat dezolant să vedem companiile încercând să se deplaseze înainte cu angajamentele lor în ceea ce privește bunăstarea animalelor”, a spus dr. Tracey Jones, directorul Food Business, Compassion in World Farming.
„Deși multe întreprinderi au fost închise, iar pentru unii acestea sunt perioade incredibil de incerte, este încurajator să vedem că bunăstarea animalelor din fermă este încă centrală în planurile de afaceri pentru alimentele noastre viitoare.”
Anul acesta au fost 12 premii Good Egg, trei premii Good Chicken, un premiu Good Turkey, 4 premii Good Calf, cinci mențiuni Good, o mențiune Good Sow, o mențiune pentru iepuri, șase premii pentru producția de porci în China. Un premiu special a fost acordat Coop UK.
Nouă retaileri au fost recunoscuți pentru munca lor, precum și cinci companii de servicii alimentare și 20 de producători (inclusiv cei șase câștigători ai premiului bun pentru producția de porci chinezi).
Un premiu Good Calf a fost primit Morrisons, în semn de recunoaștere a muncii pe care a făcut-o în parteneriat cu Arla Foods și Buitelaar, prin activitatea sa de contractare și prelucrare a cărnii.
Premii pentru Ready Meal
În 2020, COOK, producător de Ready Meal-preparate congelate de lux, a câștigat premiul Good Turkey, și o mențiune pentru produsele sale lactate. COOK consideră că este un lucru responsabil și corect de făcut pentru a se angaja mai strâns cu furnizorii săi și fermierii săi, pe care îi cunosc și cu încredere, pentru a spori și încuraja bunele practici în ferme.
COOK oferă un exemplu excelent de gamă de ready meal de lux, care are ambiția de a arăta că bunăstarea mai mare poate avea un succes comercial egal cu al celorlalte produse ”de serie”.
Mondelez International a primit un premiu pentru produsele sale lactate private label, care beneficiază de lapte provenit de la animale cu o bunăstare extinsă. Această realizare a fost urmărită în parteneriat cu furnizorul său și prin colaborarea cu Standardul german al produselor lactate, QM-Milk.
Din această categorie, Philadelphia este un brand care nu numai că are grijă de bunăstarea animalelor, dar profită de oportunitatea de a aduce consumatorii în călătorie cu ei, demonstrând valoarea unei bunăstări mai mari în îmbunătățirea impulsului mărcii pentru loialitatea consumatorilor. Lista completă a premianților o puteți găsi aici: here