280
Retailerul francez Carrefour a raportat o performanță îmbunătățită în al treilea trimestru al exercițiului său financiar, deoarece comportamentul consumatorilor a continuat să se redreseze în Franța și Europa, informează ESMagazine.
Miliarde de euro
Carrefour a înregistrat o creștere a vânzărilor în condiții similare (LFL) de 8,8% în trimestrul al treilea, până la 23,98 miliarde EUR.
Compania a fost impulsionată de performanța produselor cu marca Carrefour, care au reprezentat 36% din vânzările de produse alimentare pe parcursul trimestrului.
Alexandre Bompard, președinte și director executiv, a declarat: „Carrefour sa bucurat de un al treilea trimestru plin de evenimente, marcat în special de integrarea Cora și Match în Franța.
„Investiția continuă în competitivitate în Franța și Europa a produs rezultate satisfăcătoare, cu o creștere bruscă a satisfacției clienților și o dinamică favorabilă a cotei de piață.”
Performanța divizională
Carrefour a înregistrat o scădere a vânzărilor similare cu 3,0% în Franța, continuând cu investițiile de preț.
Cu toate acestea, a înregistrat o creștere a cotelor de piață în țară, condusă de integrarea bannerelor Cora și Match.
În Europa, vânzările au scăzut cu 1,5% pe o bază similară pe parcursul trimestrului pe piețele competitive.
Grupul a continuat să investească în prețuri din regiune, rezultând o performanță îmbunătățită de la începutul lunii septembrie, în special în Spania.
În alte părți, vânzările similare au crescut cu +5,8% în Brazilia, retailerul având performanțe puternice în toate formatele.
Repere trimestriale
Carrefour și-a respectat obiectivele pentru întregul an și a răscumpărat acțiuni în valoare de 616 milioane de euro, ca parte a programului său de răscumpărare de acțiuni de 700 de milioane de euro pentru 2024.
De asemenea, compania a finalizat conversia a 34 de magazine Cora și intenționează să închidă proiectul până la sfârșitul lunii noiembrie.
GMV-ul său de comerț electronic a crescut cu o cincime în timpul trimestrului, în timp ce unitatea de date și media de retail a înregistrat și o creștere.
Unlimitail, un joint venture între retailer și Publicis Groupe, și-a extins afacerile cu 30 de parteneri în 14 țări, a adăugat compania. (Foto: Carrefour)