EuropeanSupermarketMagazine informează că retaielrul Carrefour România a deschis primul hipermarket rebranded în centrul comercial Supernova din București, în urma integrării fostelor magazine Cora.
Peste 30.000 de produse
Hipermarketul are o suprafață de vânzare de 6.881 de metri pătrați și se mândrește cu peste 30.000 de produse, inclusiv o gamă largă de articole internaționale și de marcă proprie Carrefour.
Oferta include o selecție de produse proaspete, inclusiv legume și fructe de sezon de la producători locali sub eticheta Grădina Noastră, produse de panificație realizate la fața locului de specialiști și o gamă bogată de produse Carrefour Bio pentru o alimentație echilibrată.
În plus, clienții au acces la o gamă largă de vinuri românești din programul Deschidem Vinul Românesc, creat de Carrefour pentru a sprijini producătorii români din toate regiunile viticole ale țării.
Magazinul oferă, de asemenea, o selecție cuprinzătoare de produse de marcă proprie Carrefour – de la linia simplă, prietenoasă cu bugetul, până la gamele premium Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Carrefour Bio și Carrefour Selection.
Repere din magazin
Clienții se pot bucura în continuare de articole populare disponibile anterior la Cora. Macelaria traditionala este un prim exemplu, oferind bucati proaspete, romanesti de porc si vita. Sunt disponibile și o varietate de delicatese produse și preparate local.
Articolele non-alimentare variază de la articole esențiale de bucătărie, cum ar fi electrocasnice și vesela, până la produse de îngrijire personală. Clienții pot găsi, de asemenea, o varietate de articole pentru casă și grădină, produse cosmetice, jucării, cărți și alte mărfuri generale.
Clienții pot accesa acum produsele magazinului nu doar prin aplicația și site-ul web Carrefour, ci și prin intermediul platformelor de livrare partenere precum Bringo, Glovo și Tazz.