Astfel, Cris-Tim, Campofrio si Caroli sunt lidere in topul mezelurilor, iar Dr. Oetker este pe primul loc in categoria aditivilor de patiserie. Primele trei locuri din categoria dulciuri sunt ocupate de Milka, Orbit si Poiana, iar cafeaua preferata a romanilor este Jacobs, urmata de Nescafe si Doncafe, arata studiul citat de Mediafax. Lupta cea mai apriga se da de departe in categoria bauturilor nonalcoolice, unde Coca-Cola si Pepsi isi rezerva primele locuri. Ele sunt urmate de Prigat, Nestea si Fanta, precum si de marcile autohtone Borsec si Dorna. Berea de care romanii se simt cel mai atasati este Tuborg, urmata de Bergenbier si Golden Brau. Supermarketurile preferate ale romanilor sunt in ordinea preferintelor Carrefour, Kaufland, Real, Auchan si Lidl. Orange si Vodafone ocupa primele doua locuri in cadrul categoriei servicii de telecomunicatii, in timp ce Cosmote, RCS-RDS si Romtelecom ocupa locurile urmatoare. Primele patru locuri in topul bancilor preferate sunt BCR, BRD, ING si Raiffeisen Bank. Pe online, Google si Yahoo ocupa primele doua pozitii si sunt urmate de Youtube si Facebook. In construirea indexului 360 insights, nu a fost luata in calcul notorietatea brandurilor, ci numai gradul de atasare a consumatorilor de produse. Nicio marca nu a reusit sa atinga nivelul atasamentului universal, de 100 de puncte. Cercetarea este reprezentativa la nivel urban pentru orasele mai mari de 50.000 locuitori si a fost realizata prin interviuri fata in fata, iar esantionul a fost stabilit la 640 de respondenti, cu varste cuprinse intre 16 si 54 de ani.