Technologies

137

Danone are un nou Director de Marketing pentru Europa Centrală și de Est

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Danone România anunță numirea Deliei Corniciuc în funcția de Director de Marketing pentru regiunea Europa Centrală și de Est. Cu o experiență de peste 20 ani în industria de FMCG,  începând cu această lună, Delia va coordona operațiunile de marketing pentru categoriile de lactate proaspete și produse pe bază de plante din România, Cehia, Slovacia, Bulgaria și Ungaria.

În noul rol Delia va raporta către Adrian Pascu, Director General Danone Europa Centrală și de Est și Ucraina.

Delia Corniciuc a ocupat de-a lungul carierei profesionale poziții de management în companii ale căror portofolii cuprind mărci internaționale de renume.

Anterior, din funcția de Head of Marketing Pepsico, a coordonat segmentul de băuturi răcoritoare în Polonia și România, iar în cadrul Mars și Beiersdorf a contribuit la dezvoltarea inițiativelor de marketing și dezvoltare de brand pentru Snickers, Twix, Mars, Milky Way & Icecream și Nivea. 

“Sunt încântată să mă alătur echipei Danone, un lider mondial în domeniul alimentar cu o misiune pentru sănătate. Împreună cu noua mea echipă vom continua să consolidăm mărci puternice care susțin un stil de viață echilibrat în rândul consumatorilor, iar obiectivul meu este să dezvoltăm portofoliul de produse Danone menținând cele mai înalte standarde de calitate și siguranță. Vreau ca Danone să continue să fie un model de referință în industria alimentară”, a declarat Delia Corniciuc, Director de MarketingDanone Europa Centrală și de Est.

Danone România a sărbătorit recent 25 de ani de activitate în țara noastră. Fabrica din București este cea mai performantă unitate Danone din Europa și folosește 100% lapte românesc de la gospodari și fermieri locali, producând 75.000 de tone de produse lactate anual atât pentru piața internă, cât și pentru export.

Începând cu anul 2024,Danone România a obținut certificarea B Corp în cadrul grupului regional al Europei Centrale și de Est din care România face parte alături de Bulgaria, Ungaria, Cehia și Slovacia.

Danone România se alătură astfel mișcării sociale pentru sustenabilitate ce aduce împreună peste 6.000 de companii, în peste 80 de țări și 150 de industrii ce îndeplinesc standarde riguroase de performanță socială și de mediu, transparență și responsabilitate.  

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2