Capital informeaza ca, la un eveniment organizat de KFC Romania in cinstea deciziei de a pastra sandvisul Brazer in meniul permanent, reprezentantii lantului de restaurante si-au declarat intentia de a inaugura mai multe spatii de tip drive-through si de a aduce noi produse in meniul romanesc. In prezent, KFC Romania are trei restaurante drive-through in tara, urmand sa inaugureze pana la sfarsitul anului inca un astfel de spatiu in capitala, mai precis in zona Baneasa. Cele mai vandute produse din gama KFC in Romania sunt asa numitele "crispy strips" si aripioarele picante. Reprezentantii lantului anunta ca meniul romanesc se va mari, odata cu lansarea unui nou produs pe baza de pui prajit. KFC Romania are in prezent o cota de piata de 15% din categorie in tara noastra si se pozitioneaza pe primul loc in Europa la nivel de produse pe baza de carne de pui. Cele mai profitabile restaurante KFC din capitala sunt, in aceasta ordine, cel din AFI Palace Cotroceni, cel din Piata Unirii si cel din Romana. Dintre acestea, restaurantul din Piata Romana este cel mai longeviv. KFC Romania face aprovizionari zilnic, iar furnizorii sunt in mare parte romani. Agricola Buzau, de pilda, este unul dintre furnizorii mari nominalizati de reprezentantii lantului de fast-fooduri. Intrebati de unde provine celebrul sos Glenn, preferatul romanilor din gama de sosuri, cei de la KFC Romania au declarat ca acesta se comercializeaza numai la noi in tara si ca este realizat in Romania, fara a oferi nume si alte detalii. YAM are o divizie internationala pentru dezvoltarea de noi produse, iar in fiecare tara in care compania este prezenta exista replici ale acestei divizii, care lucreaza la imbogatirea si personalizarea meniului. KFC Romania, de exemplu, a realizat sandvisurile Booster si Hot Booster, care anul viitor vor fi preluate de restaurantele din centrul si estul Europei.